Bukefalos 28 år!

Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast framställer du dig som introvert och knappt några vänner så får du inte många matches som kille. Många tjejer och populära tjejer har ett väldigt rikt socialt liv. Iaf, framstår dom som det. Vänner kommer alltid längst upp när man frågar om deras intressen. Resa & vänner. Det är nästan bara de intressen många har...
Men varför vill du matcha med tjejer som är populära och sociala genom att låtsas vara nån du inte är?? Sök tjejer som är likadana som du i stället eller som vill ha nån som inte är så social

Och det är inte konstigt att det finns fler extroverta på tinder när appen går ut på att träffa folk!! Men det kan fortfarande finnas introverta där som du hade passat bättre med...... Är det inte kvalitet före kvantitet?? Skit samma hur många extroverta "populära" tjejer du matchar med om dom bara blir besvikna när du visar vem du är.... Är det inte bättre att vara ärlig från början och matcha med färre men med nån du på riktigt skulle funka med??
 
Men varför vill du matcha med tjejer som är populära och sociala genom att låtsas vara nån du inte är?? Sök tjejer som är likadana som du i stället eller som vill ha nån som inte är så social

Och det är inte konstigt att det finns fler extroverta på tinder när appen går ut på att träffa folk!! Men det kan fortfarande finnas introverta där som du hade passat bättre med...... Är det inte kvalitet före kvantitet?? Skit samma hur många extroverta "populära" tjejer du matchar med om dom bara blir besvikna när du visar vem du är.... Är det inte bättre att vara ärlig från början och matcha med färre men med nån du på riktigt skulle funka med??

Därför att du dels minskar dina chanser radikalt till att träffa någon. Sen de tjejer jag fastnar för är oftast mer extrovert än introvert. Antar att man kanske dras lite till varandras motsatser :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
524
· Visningar
14 128
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 524
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 178
Senast: Sasse
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 052
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp