Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oavsett om det är ett "tidskrav" eller inte (kunde faktiskt inte hitta nått om det på migrationsverkets sida om just giftemål) så är det inte möjligt för honom att åka tillbaka till IrakNja, inte riktigt så tror jag. För det första behöver ni inte gifta er men ni behöver styrka att ni lever under äktenskapsliknande former och har en fungerande nära relation. Det sker genom att ni båda blir intervjuade. Ja, han behöver åka tillbaka och söka uppehållstillstånd på en svensk ambassad i Irak. Tror inte det finns någon två års regel men väntetid/handläggningstiden kan vara lång. Den skiljer sig dessutom i olika länder.
Det går, men migrationsverket är rätt hårda och han skulle då behöva åka tillbaka till Irak I två år efter giftermålet innan han får komma tillbaka. Det är inte lika om man har barn med den "svenska", men riktigt så långt kan jag inte hjälpa
Fick din anhörigas partner stanna "utan problem"?
Jag har hittat koppen och nu är den kokad. Har ingen aning om hur jag ska få in den men jag får försöka.
gör en utskrift nu med mycket högre upplösning, tar tre dygnÅ en 3D modell i grunden. Spännande! Fast det är mycke tålamod
Jag läste Kroppen.
Fotografera för din egen dokumentation om det skulle bli tjafs i framtiden?
Men Gud jag med och reagerade inte förrän ditt inläggJag läste Kroppen.
Mmm kan tänka mig det. Varför göra det smidigt liksomJa, men det har varit och är mycket strul med papper och tilllstånd mm
Nu ar det over.
RIP
Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC
![]()
Hördu Soffan, hur många kilo burkskinka ska du ha för att sluta rapportera när du skiter på dig?Hände en "olycka" precis när jag låste upp dörren hemma. Så det var bara att hoppa in i duschen...
schäfer?Har precis roat mig med att måla gårdagens trolldegsfigurer. Den som kan gissa rasen på hunden får tio poäng
![]()
![]()
Heeler?Har precis roat mig med att måla gårdagens trolldegsfigurer. Den som kan gissa rasen på hunden får tio poäng
![]()
![]()
@russinbulle s heeler?Har precis roat mig med att måla gårdagens trolldegsfigurer. Den som kan gissa rasen på hunden får tio poäng
![]()
![]()
Tio poäng till mandalaki! Det gick fortHeeler?