Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till
Jag är rejält trött på histologi nu... Har en magisk förmåga att försova mig de dagar vi har histologiföreläsn./mikroskopering
Dessutom har de slutat visa något på mikroskoperingen utan vi får mikroskopera på egen hand med föreläsningarna som grund. Det går ju sådär...![]()
Mikroskopiering är ju kul. Speciellt då man bara njaaaa det är någon blobb där som kaaaanske kan antas vara x eller det skulle iofs kaaaanske kunna vara x, y, z...![]()
Jag kikar just i detta nu på en föreläsning i svenska språket som en logoped håller i![]()
Klar med histologitentan. Är 100 % säker på att jag är godkändSkön känsla. Nu blir det full fräs med fysiologin, jag ligger hyfsat till där men det är MYCKET att plugga in.
Ligger hemma och känner mig dösjuk. Har inte varit sjuk "på riktigt" på hur länge som helst så jag hade nästan glömt bort hur det känns. Försökt plugga hela morgonen men det känns som att bara vända sida i boken är världens största ansträngning. Sambon satte på en tvättmaskin i morse och jag har precis varit nere och hängt upp dessa kläder, och nu är jag HELT slut - all luft gick bara ur mig och kroppen bara värker. UHHÄÄÄ. Ska försöka anteckna lite av vad jag tror mig ha förstått av det jag läst nu på morgonen... bläääää...
Ligger hemma och känner mig dösjuk. Har inte varit sjuk "på riktigt" på hur länge som helst så jag hade nästan glömt bort hur det känns. Försökt plugga hela morgonen men det känns som att bara vända sida i boken är världens största ansträngning. Sambon satte på en tvättmaskin i morse och jag har precis varit nere och hängt upp dessa kläder, och nu är jag HELT slut - all luft gick bara ur mig och kroppen bara värker. UHHÄÄÄ. Ska försöka anteckna lite av vad jag tror mig ha förstått av det jag läst nu på morgonen... bläääää...
Snabbrättad tenta, minst sagt. Resultatet ute och jag var godkänd som väntat. Skönt! Nu ska jag sätta mig och planera de kommande veckornas plugg, vill ge mig själv en ärlig chans att klara fysiologin och då måste jag ligga i.
Kl.
No turning back! Nu har jag skickat mit ex-jobb ("Ridden behaviour problems and their relation to equine welfare in Danish leisure horses - Associations with equipment, training methods and human risk factors") till tryckeriet! Färdig och done, inlämning i morgon och försvar av projektet den 13:e. Inget mer plugg för mig, känns sjukt stort och konstigt
.