Finns nog inget mer irriterande än när man är varm i kläderna och skrivandet flyter på - och man måste avbryta för att gå och jobba!![]()
Drygt att avbryta när man har flow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns nog inget mer irriterande än när man är varm i kläderna och skrivandet flyter på - och man måste avbryta för att gå och jobba!![]()
Vad vill du läsa?Pluggar fortfarande på gymnasiet, men hoppas jag ska komma in på min drömutbildning. Har dock kassa betyg så håller tummarna för Högskoleprovet!![]()
Lägg gärna upp bilder här när du börjat, försöker leta på nätet i detta nu efter jag läste om bullet journals i denna trådNu har jag varit på campus och hämtat ut studieintyg, för imorgon ska jag på anställningsintervju. Typ.
Och på vägen hem så köpte jag en anteckningsbok som såg lite fancy pancy ut, som jag ska börja bullet journal:a i. Åh. Ibland undrar jag om det är riktigt normalt att bli så exalterad över planering...
Oooch till råga på allt så ligger jag sjukt bra till i pluggandet. En uppgift som följt oss genom hela kursen ska lämnas in på fredag, men jag satte mig och skrev klart den igår (!). Det känns hur skönt som helst. Lite flyt i livet nu!![]()
En fråga till er som har tagit examen eller snart ska göra det: Det här med examensceremoni - är det något man "borde" vara med på? Jag är inte supertaggad.
Jag valde att inte vara med på min examenscermoni förra året. Jag hade bytt klass eftersom jag varit föräldraledig och kände inte så många i den nya klassen. Är det en fin cermoni kan det ju kännas lite högtidligt, men jag är inte så noga med högtidligheter.
Min dröm är veterinär, men det krävs så himla höga betyg (vilket jag inte har). Men jag ska försöka lära mig massor om högskoleprovet och använda det för att komma in iställetVad vill du läsa?
Jag har redan ett yrke, undersköterska, men läser till vårdadministratör nuMin dröm är veterinär, men det krävs så himla höga betyg (vilket jag inte har). Men jag ska försöka lära mig massor om högskoleprovet och använda det för att komma in iställetVad vill du bli?