P
prallan
Min handledare erbjöd sig att titta på min förberedelse inför den muntliga redovisningen, men jag har inte hört något ännu
Det ska redovisas nästa vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du få en second opinion från någon?Nu har jag ägnat kvällen åt att skriva om och mejlat honom, i morgonbitti ringer jag och pratar med honom så får jag se om jag har tänkt rätt den här gången. Annars vet jag inte vad jag gör, skarp deadline om en vecka![]()
Nja det är inte mitt skrivande som är problemet utan vinkeln på skrivandet, så någon utomstående har nog svårt att komma med något vettigt i det här fallet. Annars är det bra tänkt!Kan du få en second opinion från någon?
Häng med här du!Samma ångest oavsett nivå!
![]()
Exakt, allt som jag hade tänkt var visst helt fel, samtidigt kan jag inte låta bli att undra om det är för att vi har olika tankar i vad den ska utmynna i, han verkar helt ha snöat in på en feministisk vinkel och jag känner mig tveksam, jag är mer intresserad av det historiska.
Hoppar in så här mot slutet av terminen... C-uppsats inlämnad och godkänd, KUA (praktik) godkänd och sitter nu halvvägs in i den sista kursen innan examen och känner att det är väldigt svårt att fokusera. Sommarjobb är klart, så nu börjar jakten på ett fast jobb till hösten, men de säger att arbetsterapeuter har en bra arbetsmarknad, så jag hoppas på det.
jag var såå nervös inför KUABara att vara klar med KUA är ju anledning nog att fira![]()
jag var såå nervös inför KUA, men det gick över förväntan, fick lovord både från min handledare och från sjuksyrrornas. Tyvärr var vi en reducerad grupp, då läkarna var klara med sin termin och det var slut på fysioterapeuter, men vi fick en ft i tre dagar i alla fall, som hade dagar att ta igen från sin ordinarie KUA
Häng med här du!Samma ångest oavsett nivå!
![]()
Sant! Oftast.
Mvh hon som läser både högskolekurser och gymnasiekurser, bävar för gymnasiekurserna och leker mig igenom högskolekurserna.![]()
När handledaren sitter och pillar med små grejer, nivån slarvfel och inte har något annat att anmärka borde man väl ändå kunna hoppas att man ska bli godkänd va? Eller har han bara gett upp?![]()