R
Raderad medlem 6459
Om man ska skriva approximately 800 ord, är 774 ord okej då tycker ni?
mvh kan inte komma på en enda till jäkla grej att skriva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja 10 % mer eller mindre är inom rimliga gränser!Om man ska skriva approximately 800 ord, är 774 ord okej då tycker ni?
Den landade på 813 ord så ganska lagomJa 10 % mer eller mindre är inom rimliga gränser!![]()
Jag är inne på termin 5 av 6 på min utbildning, använder moodle dagligen och har gjort det sen jag började termin 1. Antar att jag är van, har inga problem med det. Det beror på hur lärarna lägger upp kursen också, vissa är lite virriga och då ligger saker här och där medan andra skriver ordentliga rubriker osv. Påpeka det till din lärare![]()
Men det måste ju bero på hur det används? Vi har Moodle och det är inga problem alls.
Om det står att hemtentan skall omfatta 3 sidor, funkar det då att skicka in 2,5 sida?
Det märks att jag är en siffermänniska och inte är bra på att skriva. Men har lyckats skriva ihop tre sidor, så nu är det bara att omarbeta texten lite innan jag kan skicka in hemtentan.Jag hade nog försökt klämma ut lite till.
Oh, KBT-kurs. Intressant! Är det en lite mindre kurs eller satsar du mot en steg 1 utbildning?Det känns som en evighet sedan jag sökte min kbt-kurs och det är fortfarande fyra veckor till kursstartHar iallafall tagit ett par första steg idag och registrerat mig samt beställt hem litteraturen. Risken känns överväldigande att jag annars glömmer bort den fullständigt.
Om man ska skriva approximately 800 ord, är 774 ord okej då tycker ni?
Oh, KBT-kurs. Intressant! Är det en lite mindre kurs eller satsar du mot en steg 1 utbildning?
Jag tycker ju facit är fel, jag vill ha det till 13Någon som läser matte? Läst gymnasie nyss?
Vad betyder den här symbolen => ♢? ("Rutertecknet")
Aldrig stött på förut och hittar inte hur jag än googlar på matematiska tecken och kan inte lista ut heller ens med facit på uppgiften den förekommer i. Se bild.
Visa bifogad fil 20634
Det är inte att Ruter betyder något matematiskt. De visar ett förhållande, som du ska förstå mha a och b @KirreJag tycker ju facit är fel, jag vill ha det till 13= 3*4-3+4=13
Jag fick hjälp av min chalmeristkompis. Fortfarande lite förvirrande men då har jag inte läst matte på 22 år heller.Det är inte att Ruter betyder något matematiskt. De visar ett förhållande, som du ska förstå mha a och b @Kirre