Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.
På läkarprogrammet i Lund var alla tentor anonyma med kodnr.Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.
Sjuksköterskeprogrammet i Gävle införde anonyma tentor nyligen. Har skrivit de flesta tentor anonyma där, men även några namnade i början. På andra institutioner (längre tillbaka) - aldrig anonyma tentor.Är det vanligt med anonyma tentor? Pratade med en kompis förut som pluggar på ett av de största universiteten och hon var chockad över att vi inte har det, själv har jag nog inte direkt tänkt på det förut.
Inte kul..Katastrofal kursutvärdering. Bara negativa synpunkter, inte en enda positiv. Jag försökte framföra känslor som många i klassen känner och läraren sa typ emot?
Jag: "Jag förstår inte vad jag ska göra"
Lärare: "nä det tror jag inte, läs instruktionerna"
Jag: "men jag förstår ju inte instruktionerna"
Lärare: "vilka ord är det du inte förstår specifikt?"
I en text med fackuttryck som vi aldrig hört för ett helt nytt program. Hon hävdar bara att vi ska hitta vår egen arbetsmetod, men det är jävligt svårt när man inte ens fattar vad man ska göra.
Mötet med studierektor var iaf väldigt bra! Vi kände oss hörda och fick äntligen bekräftat att vi inte är dumma i huvudet, typ.
Väntar fortfarande på två laborationer som ska rättas. Seeeegt. Läraren verkar ha tagit paus nu när vi har LIABlir så less! Vi blev för över en vecka sedan lovade att vi skulle få tentan igår, igår har hennes barn blivit sjukt så vi ska få resultatet idag. Inte ett ljud från läraren ännu, inga betyg heller.