Bukefalos 28 år!

Vi som pluggar, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar oroa mig lite för handledningen den 19e. Jag vill gå. Men risken finns ju att vår handledare som är 60+ inte vill och lämnar skriftlig feedback bara 🙈

Min opponering är planerad till den 20de och är rädd att den ska ställas in också 😬 Nu när uppsatsen äntligen nästan är färdig så vill jag ju bli av med hela kursen..
 
Stämmer. Vi har opponerat förut så vi har tränat på det inför C-uppsatsen.

Ah, jag förstår. Låter som ett jättebra upplägg! Vi har kommenterar varandras pm förut men aldrig opponerat. Vi har inte fått några instruktioner för hur vi ska göra heller så det lär nog bli väldigt spännande :D
 
Vi ska agera skademarkörer åt räddningstjänsten på tisdag. :D Hoppas verkligen det inte blir inställt.
Liksom praktiken i vår. Jag hade hoppats på plats på infektion eller MAVA. 🤪
 
Nu är jag klar med alla vanliga kurser, har bara en hemtenta att göra, har dock väldigt gott om tid. Fick VG på en av kurserna. Den andra kommer jag få ett G på, en av lärarna gör helt omöjliga frågor tyvärr. Nästa kurs blir praktik och jag är sjukt taggad!
 
Vi har några seminarier kvar på den här kursen som är obligatoriska, men de skulle man kunna göra online om skolan gör ett försök eller låta oss lämna in skriftliga arbeten istället. Vi har redan hemtenta som examination och därefter är det uppsatsskrivande. Det kan visserligen bli klurigt att besöka arkiven men det borde gå att skriva. Handledning har vi tidigare kört på telefon och skype vid behov så det går att lösa framöver också. Så jag är inte så orolig för en eventuell nedstängning, vilket jag misstänker diskuteras. Vår seminarieledare råkade säga att de hade mycket möten just nu pga den uppkomna situationen och en hel del hänger i luften.
 
Jag tror faktiskt, tillslut, att min b-uppsats är helt färdig. Jag ska läsa igenom den en sista gång imorgon för att se så inget konstigt slunkit igenom som jag missade idag, men jag tror faktiskt inte det. Herregud så skönt att vara klar :love:
 
Började kursen idag. Litteratur listan är ju lång med typ allt var med i kompendiet eller stavas det kompendiumet? :laugh: resten av böckerna vi ska läsa finns på biblioteket då det är mest skönlitteratur :) skönt att slippa slösa en massa pengar :up:
 
Mitt universitet har beslutat att föreläsningarna ska filmas och läggas ut men vi ska ha seminarie som vanligt, även om våran seminarieledare talade om webbaserade seminarier som jag ändå hade rätt stor förhoppning om. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 534
· Visningar
82 505
Senast: Barret
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
1 636
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 423
Senast: Badger
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp