*pepp*Fick äntligen ork att ta tag i laborationen och så blir det fel så jag måste börja om. Så nu försvann all ork igen.
Så less på allt just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*pepp*Fick äntligen ork att ta tag i laborationen och så blir det fel så jag måste börja om. Så nu försvann all ork igen.
Så less på allt just nu.
Vad pluggar du?APL blir av, men inte på sjukhus. Blir på närhälsan istället.
UndersköterskaVad pluggar du?![]()
Vi får göra våra teoretiskt istället och skriva rapporter på dem. Och givetvis titta på video med dem!I biokemin är laborationerna inställda. Kan hända vi får göra dom till hösten. Så kommer bli klar i förtid med kursen![]()
Det låter rätt tråkigtVi får göra våra teoretiskt istället och skriva rapporter på dem. Och givetvis titta på video med dem!
Haha, framförallt när det kommer ut 3 olika instruktioner på hur man ska göra.Det låter rätt tråkigtför oss verkar det inte bli så. Skall jag skriva rapport ska jag labba först
![]()
Jag ska lyckas skriva ett PM. Jag kan skriva. Det här är dessutom enkelt, vi har krav på minst EN vetenskaplig referens... EN. Motivationen att skippa Netflix för detta är oerhört låg.![]()
Fusk!Jag kollar på serie. Det är på riktigt en uppgift i kursen. Imorgon ska jag nog lyssna på föreläsningen om samtal med barn![]()
Det hände en kursare igår, vi hörde hennes sambo klaga på hur svettig han var![]()
Usch sånt är inte alls roligt! När man blir beroende av andras prestationer och inte själv får välja vilka man vill arbeta med. Vi har ofta så, grupparbeten som påverkar betyget, men oftast får vi åtminstone välja själva vilka vi ska arbeta med. Läser på distans (ja det gör väl typ alla nu, men jag läser bara på distans) och då känner man ju inte kurskamraterna på samma vis heller.I den andra kursen vi börjar nu har vi inte bara ett utan två grupparbeten. Det värsta är att man måste få i princip full poäng på båda för att kunna få A i kursen, även om man har alla rätt på tentan. Känns helt hopplöst alltså, eftersom vi inte fick välja grupper självadet spelar alltså ingen roll hur bra jag gör min del av grupparbetena och om jag får max poäng på tentan, för om den andra halvan av grupparbetena gör ett dåligt jobb så drar det ner hela mitt betyg.
Grupparbeten är ju alltid svårt, kan inte tänka mig att det blir lättare på distans. Väldigt mycket verkar bero på vilken grupp man hamnar i.Usch sånt är inte alls roligt! När man blir beroende av andras prestationer och inte själv får välja vilka man vill arbeta med. Vi har ofta så, grupparbeten som påverkar betyget, men oftast får vi åtminstone välja själva vilka vi ska arbeta med. Läser på distans (ja det gör väl typ alla nu, men jag läser bara på distans) och då känner man ju inte kurskamraterna på samma vis heller.