Humelibumlan
Trådstartare
Sv: Vi spelar Howrse!
Tja du, hanos eliten är uppe på 36 stjärnor.. 28-31 är ju okey och där vi vanliga befinner oss och de man fortfarande får lite pengar för att föda upp..
Det är ju det som är det tråkiga med detta spelet, de som ligger elit ligger så otroligt långt före så det finns ingen chans att komma ikapp utan massor av riktiga pengar och heltidsgöra...
Jo det är precis det som gnager, vet att jag borde sätta ut i stort sett alla föl utom de 5 bästa på auktionen. Blir nog så, för inte ska internet gå före det riktiga livet inte, jag har lovat mig att det bara är FB som får gå så långt!
Du har inte lust att ta en snabbkik på mina hästar och se vilka ynglingar som borde få en ny ägare?
Jag ska också sätta mig o räkna, men man blir lätt hemmablind även på dataspel!![]()
![]()
Tja du, hanos eliten är uppe på 36 stjärnor.. 28-31 är ju okey och där vi vanliga befinner oss och de man fortfarande får lite pengar för att föda upp..
Det är ju det som är det tråkiga med detta spelet, de som ligger elit ligger så otroligt långt före så det finns ingen chans att komma ikapp utan massor av riktiga pengar och heltidsgöra...