Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag missar alltid auktioner för jag är för långsam i sista minuten, så råkade jag lägga bud på en fölunge igår av misstag ca 6h innan auktionen avslutades, det visade sig vara en bastard-unge(spansk-shettis) inte fan var det någon som bjöd över då inte så n sitter jag med en unge jag inte vill ha o som jag gett aldeles för mkt pengar för haha
Halvt kl.
Angående MA och åldrande så föredrar jag att lägga Chronos Timer snarare än Morpheus om man nu inte vill lägga båda. Hästarna hinner bli typ 17 år innan de når 100 blup utan CT, med CT hinner de bli 100 blup tills de är 10 år (om man har lite tur med tävlingar och vinner relativt fort). Mitt sto som jag bluppar nu var färdigtränad före 9 år så nu väntar vi bara på att hon ska bli gammal nog...
Jag köper ytterst sällan aging points för pass, däremot köper jag dagligen APs för equus.Men som sagt, det är så jag föredrar att göra, det finns nog lika många sätt att spela på som det finns spelare!
![]()