Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövde du bara döda 2 st?Nu måste jag åldra mina gamlingar
vill också haaa
skickar du hästarna till safe heaven eller åldrar du dem till över 20? och typ missköter dem för att de ska dö eller???
*kl*
och vips så hade jag en Chiquitin (vad är det?) bland mina hästar?
Men åh nu slösade jag ut 3 st hästar helt i onödanDet gällde bara till midnatt mellan den 15e och 16e november så det fungerar inte mer.
Är det någon som har lust att hjälpa till med uppdraget:
-Sälj en häst för minst 1 pass?
Jag kan köpa en av dig för 1 pass
Alltså så du får ditt pass tillbaka/klarar uppdraget
Jag är absolut med på det! Ska bara få det uppdraget.Men reservera en till mig så köper jag så fort jag ser den och hör av mig när jag också är där.
![]()
Nyttan verkar vara:Grattis!!Eller nåt, jag har inte riktigt förstått syftet med de små, de kan väl inte ens avlas på? Men tja, andra som vunnit dem verkar glada och du kan nog sälja den för en hyfsad slant.
För er som nu försöker åldra era hästar - chansen att vinna falabella och divines är slut...
Tyvärr har jag inga tears..=( men jag har ett POC om det går bra?
Mmmhm, då hoppas jag att du får många bonusar då.Går och reserverar en häst till dig direkt, tack för att du är så hjälpsam!
Är det någon som behöver få ett äpple för att klara ett uppdrag? Jag har massor av äpplen och kan gärna dela med mig! Tack till dig som jag inte vet vad du har för nick här som skickat ett äpple till mig så jag klarade det direkt!![]()