Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att få bra hästar på engelska sidan = avla när stoet är 2,5 år, använd bästa tänkbara hingst och ja, det kostar.När du börjar komma ikapp är det dags att ägna sig åt bluppande innan man avlar så hästarna får bra inborn skills.
If the average BLUP of the parents is 0 (then termed neutral) , it will not have an impact on the calculation of the foal\'s genetic potential. If it is below 0, the foal will have a greater chance of having a potential that is lower than that of its parents, and the other way around if the average BLUP is above 0.
Gjorde just det man absolut inte går göra
Reggade ett till konto med mig själv som sponsor, för att jag absolut inte känner någon som skulle vilja joina. Tekniskt sett kan det ju vara min syster... Eller mamma eller något annat... Problemet med detta är nu bara att jag har en hingst med en färg som är ovanlig för rasen... Som dessutom har närmare 40 i positiv BLUP, GP på 351.?? och nästan helt fulltränad i sina bästa egenskaper (bara ridsätten kvar att fullträna)![]()
Lär nog inte logga in så ofta på det där kontot...