kl
-0,4 kg minus på vågen sen igår.
Jag väger mig varje morgon. Jag har extremt dåligt tålamod, så jag vill bli av med kilorna snabbt och sen hitta ett ätsätt som fungerar och som är hälsosamt. Att gå ner 0,5 kg i veckan skulle jag aldrig orka med psykiskt.
Kan hända att jag äter lite mer när jag bara har en 2-3 kg kvar för att "vänja in" vid ett normalt ätande.
Ang det här med hur mycket man har att gå ner. Jag har tidigare gått ner 12 kg, och nu ska jag gå ner 8-9 kg.
Så jag har varit överviktig, pausat, och kör nystart nu. Så det är inte så att alla här som bara vill gå ner några kg alltid varit normalviktiga. Har också kommit och tänka på när jag var liten, jag var längst i klassen.
Jag och en till var långa, resten korta. Jag är lika lång nu som jag var i 4an.
Så jag kände mig alltid tjock som liten, fast jag mest var längre. Jag var stor.
Det har liksom dratt med när jag blev äldre, det har inte släppt. Nu kan jag se tillbaks på bilder när jag va 18-19 och ba SHIT jag har ju varit normalsmal, men jag har aldrig någonsin känt det så.
Så därför vill jag väga ett par kg mindre än vad jag vägde då, för att få känna mig oksmal nån jävla gång.
Ang kosten då.
Kunde inte somna, tog sömnis vid 6, vaknade 11. Därav frulle/lurre.
Frulle/lurre: torskfilé med sallad bestående av: salladsmix, gurka, mango, granatäpple, paprika, plommontomater
Mellis: Lins/tomatsoppa med matlagninsgrädde och morot
Ska iväg till gymmet snart och sen får jag se vad det blir för middag, antagligen kesoplättar med skinka och senap för det är såååå gott. Och sen nå caseinfluff eller keso/müsli till hockeyn