Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att åka och prova jeans endast för att se vilken storlek jag hamnar på.
Alla mina byxor här hemma, till och med ridbrallorna med superresår går endast att bära om jag viker byxlinningen. Tycker det går så vansinnigt långsamt så det ger en kanske en pepp!
Troligtvis, men man kan ju alltid hoppas det är något annat som försvunnitDet är inte så att du släpper vätska nu när du inte har tränat som du brukar? Har för mig att man gärna går upp i vätska när man börjar träna.
Ja jag avskyr verkligen provrum, osmickrande ljus och så får man se sig själv i underkläderna från alla möjliga håll. Men hoppas på att viktnedgången syns i storlekarna i.a.f!Åh,det har jag dragit mig för! Vill inte handla byxor till den här vikten.men jag är nog tvungen nu för allt jag har är jag onöjd med. Så liksom du funderar jag på att shoppa byxor i helgen fastän det är något av det värsta jag vet, för det är så få modeller som passar. Pepp till oss!
Ja jag avskyr verkligen provrum, osmickrande ljus och så får man se sig själv i underkläderna från alla möjliga håll. Men hoppas på att viktnedgången syns i storlekarna i.a.f!
@Singoalla Det är ju nästan omöjligt att inte få bakslag någon gång, jag tror det viktigaste är att man inte tänker "nu var det här förstört", "den här dagen körd" eller "f-n jag börjar om nästa vecka". Desto snabbare man kommer ur det och hoppar på hästen igen desto mer har man att vinna.
Så tummen uppoch på't igen bara!