Helgen har vart både bra och dålig, har sovit på hotell fre-sön, så fredagen blev det frukost hastig och lustigt (stressad till tåget) vid elva tiden, en juice som var lite väl fattig egentligen. Grapefrukt, två morötter å två kiwi. Blev sen "lunch" vid fem, donken, men tog en happy meal med fyra nuggets och åt bara halva den lilla pommespåsen innan jag var mätt, så det var bra! Sen blev det mat på Hard rock café med en vän, en halv hamburgare (skippade brödet på ovansidan) och typ halva portionen pommes. Sen en gigantisk efterrätt som jag åt max 1/3 av. Så det bra med dagen = jag åt inte stora portioner, och åt inte "bara för att". det dåliga= gick för långt mellan frukost och "lunchen" men svårt när man åker tåg i 4.5 timme att få till det, samt att pommes och efterrätt inte är så bra men ibland får man unna sig lite
Hotellfrukostarna gick bra, höll mig till pannkaka och en skiva ljust bröd med ost och tomat en dag, och andra dagen pannkaka och en skål yoghurt. Ingen överätning där heller

Lördagens mat blev kasst dock, åt en twix under dagen (låg under tatueringsnålen 11-17.30) och sen blev det en liten pizza hut pizza till kvällsmat. Råkade köpa jättemycket godis efter jag hade vart hos tatueraren (mitt blodsocker försökte nog tala om nått för mig

) men det blev bara några få bitar på hotellrummet till min bok
Summan blir att det har vart bra portionsstorlekar, och jag har inte överätit bara för att det är gott men att valen av mat inte är de nyttigaste men men
Idag fastedag, vilket har gått bra

Fick dra åt termoridbyxorna lite mer idag, snart ingen kardborre kvar att spänna åt med, känns gött att det märks på kläderna att det går åt rätt håll