Vilken bukare är detta?

Jag känner igen ögonbrynen från en ögonbrynstråd! Filifjonkan? Fludderuttan? Nä jag minns inte namnet.
 
Vet att klippet kom upp i någon nattråd för många år sedan och jag bara älskar det. Behöver man bli lite glad så är det fantastiskt :D
Tror det ska finnas något klipp där hon tvättar oxå, men minns inte riktigt :p
 
Herrejösses! Haha! Undrar hur tråkigt man måste ha för att bara "jaa, jag tar och bakar bröd, busar lite framför kameran och klipper ihop skiten så jag har lite att ladda upp på YouTube!" :p
 
Herrejösses! Haha! Undrar hur tråkigt man måste ha för att bara "jaa, jag tar och bakar bröd, busar lite framför kameran och klipper ihop skiten så jag har lite att ladda upp på YouTube!" :p
Man kanske tycker det är roligt att vara kreativ?? Lite film och komedi liksom vem gillar inte det?

Ser ingen skillnad på det och att typ skriva ett debattinlägg eller ha en blogg allt handlar om att uttrycka sig på olika sätt
 
Man kanske tycker det är roligt att vara kreativ?? Lite film och komedi liksom vem gillar inte det?

Ser ingen skillnad på det och att typ skriva ett debattinlägg eller ha en blogg allt handlar om att uttrycka sig på olika sätt
Ja såklart. Roligt var det i alla fall.
 
Var det inte något med att klättra in i en tvättmaskin med, fast det kanske var någon annan.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 190
Senast: Mkb
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
252
Senast: tanten
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 108
Senast: Sedna
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp