Vilken choklad är bäst?

Vilken choklad är godast?


  • Antal omröstningsdeltagare
    162
@Magiana Den enklaste lösningen är nog att du helt enkelt flyttar till Göteborg. Jag kollade på min Ica nyss (hatar när jag tvångsmässigt måste kolla saker som jag läst om på Buke :cautious:) och där fanns en del. Några var sötade med Stevia och dem kanske man inte vill äta för mycket av om man inte är trög i magen, andra var så extremt etiskt korrekta att de kostade 32 spänn för 30-40 gram. Men det fanns också sånt här:
af86Zyz.jpg


Bra va? :)
Där har vi ju svaret :idea:
 
Ja. Håll med om att jag är lösningsorienterad!

Jag kan köpa ett gäng och skicka om du vill.
Och sen sitter jag och muggar choklad :d. Men det hade ju varit fint om jag kunnat hålla mig från att äta allt på en gång. Så idéen är både bra och dålig på samma gång. Äta choklad är "ja tack". Gå upp i vikt är "nej tack". Typiskt...
 
Och sen sitter jag och muggar choklad :d. Men det hade ju varit fint om jag kunnat hålla mig från att äta allt på en gång. Så idéen är både bra och dålig på samma gång. Äta choklad är "ja tack". Gå upp i vikt är "nej tack". Typiskt...
Är smärtsamt bekant med känslan.

Men hör av dig om du ändrar dig.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tycker det är typ omöjligt att hitta trosor som jag trivs med. Så vilka trosor fungerar bra för dig? Jag är fet så jag har problem...
2
Svar
26
· Visningar
1 241
Senast: Halcyon
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 328
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 775
Senast: Buzzter
·
  • Omröstning
Avel Håller på att rita nytt stall då det inte finns något sådant på min nya gård. Och då måste man såklart fråga buke om råd - vad är bäst...
Svar
16
· Visningar
1 929
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp