Vilken (eller vilka) hårfärg ska jag ha?

Jag har använt Red Passion från samma märke, på oblekt, ljusbrunt hår. Det blev rött (åt det mörkare hållet, men fortfarande ordentligt rött). Nu var ju det visserligen just röd färg, som ju ofta fäster ordentligt, var väl även permanentfärg om jag inte minns galet och det krävdes ju uppfräschning då och då för att inte färgen skulle bli dassig, som med alla klara färger (personligen hade jag röd inpackning från Revlon).

Men som folk redan skrivit så är det nog den lila som är vettigast att satsa på om du inte vill bleka innan, de andra blir nog väldigt otydliga, skulle jag tro.

Och sen är det nog inte dumt att öka tiden färgen sitter i, till typ det dubbla eller så. ;)
 
Tveksamt om du får önskat resultat utan att bleka.. Men prova!
Räkna med att du kommer behöva underhålla med färginpackning så tänkt på det praktiska när du väljer hur du färgar! Flera olika färger kan vara svårt att underhålla, enklare att satsa på en.
 
personligen tycker jag blått är snyggast, fast egentligen borde det inte spela någon roll vad andra tycker, ditt huvud din färg:).

Kan tillägga att färger med röda nyanser och blåa håller sämre än andra färger, varför vet jag inte men de tenderar att läcka lite extra
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 969
Senast: Rie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp