Bukefalos 28 år!

Vilket täcke ska jag välja?

Sv: Vilket täcke ska jag välja?

Jag har två halvblod.... :smirk: Med bra exteriör. Shires sitter väl så bra, har dessutom bogveck och är tillräckligt djupa för en stor dressyrhäst, vilket Horseware Inte är. Och jag har en hel massa Horseware täcken, allt från cooler till stall och utetäcken, även deras Dusbuster har jag.... Men efter att jag upptäckte hur bra shires är kommer jag inte köpa fler från horseware tror jag... :smirk: Då är det isf endast för märkets skuld. :p
Varför betala det dubbla när man kan få något väl så bra för halva priset??
 
Sv: Vilket täcke ska jag välja?

Mitt rhino stalltäcke med hals gick sönder efter tre dagar, sömmarna släppte i halsen... Spännerna på svansremmen på mitt Rhino utetäcke höll några veckor.. Kardborren på mitt rambo (wug plus) var kass efter en sesong. På mitt Underblanket så har det blivit hål framtill vid bogknäppningen.
Horseware är faktisk inte så himla mkt bättre än allt annat.... :smirk: Slösa inte bort dina pengar, köp täcken från Shires istället.... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska snart köpa en häst och har lite frågor om täcken som jag skulle bli superglad om någon svarade på :) 1. Vilket märke på täcken...
2
Svar
35
· Visningar
4 615
Senast: Mia_R
·
Utrustning Äntligen har jag hittat 300 gr täcke med hals som inte är tråkigt marinblå, svart eller rutigt :up: Det ena är shires typhoon combo...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: maoulina
·
Hästvård Behöver någon annans synpunkter. Min häst ska klippas i år dock vet jag inte vilken klippning jag ska göra då och bestämer jag mig för...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Eme_liie
·
Hästvård Ja, det var den långa rubriken det ;) Min häst är en liten kamin med en himla massa päls. Förra året som 4,5 helklipptes han och...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp