Eller hur! Det var så tydligt i vagnen nyss, höll i Liberofjärilen och stoppade den i munnenHeja bebis! Fascinerande hur fort det går just nu! Vår är också väldigt med och bara nu i helgen har hon skrattat ordentligt med ljud flera gånger, det är så sjukt gulligt
Vi har också en period med väldigt korta naps på dagarna. Ibland får vi till någon längre om hon får sova på oss så det försöker vi få till för annars blir hon övertrött och svårsövd på kvällen. Men får hon vila ordentligt på dagen är hon lättsövd och sover bra. Vanligtvis några uppvak men somnar om snabbt efter mat. I helgen har hon dock sovit sex timmar ena natten utan uppvak och fem timmar den andravi är iväg på midsommarfirande så det har varit mycket intryck för henne så det är nog därför. Men döm om min förvåning när det hade gått sex timmar när det vanligtvis går typ tre!
Nämen vad mysigt med skratt!! Längtar efter det
Det känns som att så fort jag tror att han börjar få en rutin så ändras den. Förstår att han är för liten för det men ändå. Är det så för dig med?
Oj, ja det var länge! Kunde du sova den tiden du med? Vet att det var någon gång bebis sov förbi en tid han vanligtvis vaknar men då vaknade jag ändå?