Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2

Bukefalos 30 år!

Tänkte föreslå att spara det ljusare till fransarna, men läste igen och såg att det bara behövdes 1 dit 😅 eller lägg 1 nystan vitt mitt i som en lämplig "vik mig här" hjälp 😗
Bra idéer båda två! Tack.

Jag är på sluttampen (24 av 30 virkade nystan) så jag vill nog inte repa så mycket som till hälften. :nailbiting: Nu repade jag fyra nystan och det är ungefär en timmes jobb, så det känns helt överkomligt.

Bra idéer båda två! Tack.

Jag är på sluttampen (24 av 30 virkade nystan) så jag vill nog inte repa så mycket som till hälften. :nailbiting: Nu repade jag fyra nystan och det är ungefär en timmes jobb, så det känns helt överkomligt.
Åfasen, trodde de va typ dom 5 de gällde 🙈

Men en samlad rand ser ju iaf mer 'med mening' ut 😁
Brukar säga typ så när det gäller kulörmatchning till hus mm. Om man inte lyckas få till exakt samma så ser det bättre ut att ta ett par kliv bort, (tänk mörkare grå typ) så det ser medvetet ut istf "eh, orkade inte va så noga" 😅😁

Värsta Västen-10.webp

En väst från ett vintagemönster :) så krångligt(ingen angiven stickfasthet och mönsterrapporten skevade tex) men det gick till slut! Stickad i Pernilla från Filcolana, jättetrevligt garn.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Autistic meltdown
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund

• Valp 2026
  • Valp, tips och råd

Katt, Andra Djur