Alltså, jag hittade inte ens trådänden..Jag tycker det brukar funka att pilla tråden med en nål!
Jag klippte av ungefär där jag trodde den var och repade upp två varv. Nu ska jag testa en annan teknik för avmaskning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag hittade inte ens trådänden..Jag tycker det brukar funka att pilla tråden med en nål!
Jag har handlat här https://garnr.se/En liten fråga till er som hållit på längre än mig: vors beställer ni garn från? (Om ni handlar online)
Har hittils vara handlat på coop och beställt från Hobbii. Nu är Hobbii på tapeten för deras syns på AI så diskuteras av de virk-youtubers jag tittar på/reddit.
Varit nöjd med de 3 garner jag köpt därifrån, och är nog inte så att jag kommer bojkotta dom lr nått, men insåg att jag inte har koll på vors annars jag ska letatyp om nått är slut och jag villhöver just då. Ohlssons har typ inge garn, och då har jag slut på irl-butiker
Så, vilka butiker har bra produkter och vettiga priser?känns alltid bättre att fråga faktiska personer än bara googla
![]()
Tack!Jag har handlat här https://garnr.se/
Det kan nog stämma, jag köper ullgarn på härva. Läste för fort och tänkte inte på att det var virkning du skulle ha det till.Tack!
Ser ut att va mer stickfokus på allt, så ska komma ihåg att tipsa modern(vi kunde ju ha fastnar för samma grej, men nejnej. Va lika med språk
)
Jag handlar lite överallt, jag letar oftast upp specifika garner som jag vill ha och köper där det finns i de färger och former jag vill ha. Jag återvänder ofta till Yll och Tyll som är duktiga och har ett bra utbud på garner i ull och lin.En liten fråga till er som hållit på längre än mig: vors beställer ni garn från? (Om ni handlar online)
Har hittils vara handlat på coop och beställt från Hobbii. Nu är Hobbii på tapeten för deras syns på AI så diskuteras av de virk-youtubers jag tittar på/reddit.
Varit nöjd med de 3 garner jag köpt därifrån, och är nog inte så att jag kommer bojkotta dom lr nått, men insåg att jag inte har koll på vors annars jag ska letatyp om nått är slut och jag villhöver just då. Ohlssons har typ inge garn, och då har jag slut på irl-butiker
Så, vilka butiker har bra produkter och vettiga priser?känns alltid bättre att fråga faktiska personer än bara googla
![]()
Handlar från Hobbii eller favoritgarner (deras Fika-garn). Virkar bara.En liten fråga till er som hållit på längre än mig: vors beställer ni garn från? (Om ni handlar online)
![]()
Nu har jag det@Shixle kollat in Perssons Garn?
Varit in någon enstaka gång men trevlig affärNu har jag detoch i Ume, då kan man ju faktiskt tassa in nån gång när man tar sig dit
![]()