Vista har låst IE.

Sorbe

Trådstartare
Nu vet jag inte vad som hänt, men datorn har låt flera IE fönster. Det går inte att stänga ner dem. Med XP brukar jag bara trycka Ctrl+Alt+Delete så kan man ju välja att tvångsavsluta ett fönster, men det verkar inte gå med Vista? Ska man starta om datorn eller något? Räcker det med att logga ut?

Är det Vista som orsakar detta eller IE 6 (den där man kan använda flikar)?.

Sv: Vista har låst IE.

Jodå, det går att trycka ctrl+alt+delete och avsluta program den vägen med Vista också. Fast man får inte upp Aktivitetshanteraren direkt utan får välja den bland olika alternativ.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Enya
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till... 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
65 160
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
718
Avel Som rubriken lyder, finns det någon mer här inne som använder sig av Horsecam som kanske har samma problem som mig? Alltså, jag har...
Svar
0
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka