Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag älskar Goldstrike med hans ryttare
Tror det finns en chans att de når küren, en dansk och en tysk kommer inte få rida så topp-10 när pausen kommer så borde de vara med?
Vi får se, jag offrar gärna ett svenskt ekipage till küren om jag kan få med Goldstrike istället
Håller med. Äntligen tar någon (Mats) upp den vaggande passagen och att det blir avdrag pga det. Så många år som passage och piaffer har vaggat något enormt i sidled och belönats med 8 or och 9 or.Det känns som Patrik inte får så mkt gratispoäng längre? Vilket är bra, för jag tyckerbinte han är bättre än så här. Men formen är trevligare, bakbenen dock...
De blir nog strax utanför, och man vet ändå inte hur bra kür de har så kanske man ska vara glad för att få ha sett dem och fått höra intervjuernaJa just det, jag hade lite räknat bort den chansen men det stämmer ju att det blir ett par "gratis"platser med Danmark och Tyskland. Jag är med i Goldstrikes fanclub så håller också tummarna!
Håller med! Och Patrik ÄR duktig och har varit klar Sverige etta. Han har också alla förutsättningar att få fina hästar så han kommer nog fortsätta vara del av landslaget och kanske få fram bättre hästar?Jag tycker ju Patrik är duktig men hans attityd gör ju att man ogillar honom.
Jag tycker det är bra att han inte är bäst i Sverige längre. Heja tjejerna! Det är nog bra för hans ego att få en liten reality check. Varför inte bara också vara ärlig med Touchdowns svagheter? Att han lätt blir lång osv. Det är alltid yttre omständigheter.
Invoice mycket bättre idag också! Nu känner man igen honom. Fin ridning