VM i dressyr 2014

Vi åker tidigt på onsdag morgon, sover i Lübeck, sedan blir det nog övernattning i Roen på torsdagkvällen, hittade ett B&B nedanför Notre Dame, men vi får se om det blir där eller någon annanstans. Åker tidigt till Caen och sedan ska vi bo några dagar på vårt lilla favvoplace, Grandcamp-Maisy. :)
 
  • Gilla
Reactions: fio
Huff huff kan inte ens hitta vart man kan följa pågående resultat, är ju flera som borde ha startat redan?
Laddade hem appen och den var ju inte mkt att hurra för...
 
Clipmyhorse säger att det är för premium members när jag försöker, sitter dock på telefon och den kanske är mer öppen om man sitter framför dator och dessutom ändrar nationalitet så att man kommer ifrån Tyskland?
 
För mig funkar fios länk:)! Tyvärr kom jag in lite sent men hann se slutet av Jeannas ritt. Hon fick 69,794% prel res. Kommentatorn tyckte väldigt mycket om Darcia och hade gärna tagit med sig henne hem. Han berömde även de svenska hästarna och sa att han var inte förvånad om hela det svenska laget red på just svenska hästar. Väldigt synd att dom inte gör det...
 
för mig står det This is a FEI comp, only allowed to show in germany..Vad går ni via för modem?

Det står det på min oxå , men det funkar ändå. Har du väntat in sändningen efter reklam osv?
Jag kör på min laptop med trådlöst från telenor
 
Det står det på min oxå , men det funkar ändå. Har du väntat in sändningen efter reklam osv?
Jag kör på min laptop med trådlöst från telenor
fick igång det! Tack! Fick tom se Jeanna :) Tyskarna blir nog svåra att rå på eller vad tror ni?
 
Startar inte patrick i em och minna och tinne imorgon? Allt strular på telefonen...

Fick igång det bara för det 17:26 minna, Patrik och tinne imorgon.
 
Jag är hemma nu och ser ifrån ClipMyHorse. Sidan sa först att jag inte hade behörighet då de bara sänder i tyskland, men jag har en plug in (Hola unblocker, tror det var någon här som tipsade om den, är super smidig att ändra ifrån sida till sida! jag har tidigare gjort det på mkt besvärligare vis) som jag stälde om till tyskland och då går det utmärkt.
 
Kom hem från stallet nu och hinner se resten av em:). Himmel vad det regnar därnere! Jeanna ligger nu på en nionde plats, tror ni hon kommer med bland de 30 bästa för att rida specialen? Jag hoppas verkligen det!
 

Liknande trådar

Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 743
Senast: Hoarfrost
·
Gnägg Tänkte att det kunde vara roligt med en liten "snackis"-tråd inför dagarnas SIHS-15! Vad ser ni mest fram emot? Vilka är på plats? Vad...
2
Svar
38
· Visningar
3 615
Senast: Mirre
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 011
Senast: NilaD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp