VM i dressyr 2014

Hmm, Minna såg inte så nöjd ut med det där inte. Har Santana stannat så där in i piaffen innan? Och har Minna suttit så där tungt och bakåtlutad innan? I piafferna satt hon som ett ponnybarn och sprakade med benen. Kan inte minnas att jag sett henne rida så innan.
 
Nä jag tyckte hon satt rejält i någon konstig bakvikt som jag inte sett henne göra tidigare?
 
För er som clip my horse inte fungerade för, har ni firefox så prova att lada hem add on:en Hola Unblocker och välj sedan på clip my horse den tyska flaggan, då kommer er browser tala om för sajten att ni är tyskar och den kommer då tillåta er.
 
Tittar på SVT, perfekt att vara föräldraledig nu!
Trodde man skulle slippa Digby, men inte! Många andra härliga hästar dock, men väldigt mycket missar och ganska låg standard tycker jag.
 
Tillägg; är det bara jag som irriterar mig på att Byström m.fl ALLTID anser att Sverige har medaljchans? Visst i teorin är det kanske möjligt med i verkligheten ska det ju till ett mirakel!
 
Jag gillade fuxen som norskan hade! Tobajo Pik Disney hette den visst. Blir spännande när den växer på sig. I övrigt har jag och Gunilla inte samma syn på "låg i formen" och "bakom lod".. Hennes "på gränsen till bakom lod" är min "nosa sig i bringan". Menmen, inte är det jag som är proffset :)
 
Det är skoj att titta. Bylund räknade ju på att vi kommer 4, men hon säger ju HELA tiden. "Men allt kan hända". Så hon hoppas väl. Vi hade haft medaljchans om Tinne var den svagaste länken enligt mig.:D
 
Nån som vet vad som hände med Hesters Utopia förresten?


Inte såld men det är mest Charlotte Dujardin som har tävlat honom. Hester valde mellan Uthopia, Nip Tuck och Dances with Wolves att ta med sig till VM. Men han ville ha med just Nip Tuck. Elaka rykten säger dock att det är oklarheter kring ägandet av Uthopia som gör att han inte är med.
 
@Kricko_S Ser att du sitter i UK (precis som jag), har du hittat nagon streaming funktion som fungerar for dig? Trodde att BBC skulle sanda online men hittar inget? Tack :)
 

Liknande trådar

Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 741
Senast: Hoarfrost
·
Gnägg Tänkte att det kunde vara roligt med en liten "snackis"-tråd inför dagarnas SIHS-15! Vad ser ni mest fram emot? Vilka är på plats? Vad...
2
Svar
38
· Visningar
3 615
Senast: Mirre
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 011
Senast: NilaD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp