Vuxen som vill bli djurskötare

tjoeptjoep

Trådstartare
Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Nu vet jag inte vad du menar för djur, men naturbruksgymnasiumen har iaf förr haft utbildningar även för vuxna. I Sthlm är det Berga naturbruksgymnasium du kan höra av dig till.
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?

Iofs Uppsala, men jag vet att Jälla har haft en KY-utbildning för djurvårdare (2006) jag kom in på mina gymnasiebetyg (samhällsvetenskaplig linje gick jag), men valde mitt andra studiealternativ istället för Jälla, nu vet jag ju inte riktigt om det var det du var ute efter.
Annars tror jag att Säbyholms naturbruksskola också har något, eller hade för flera år sedan iaf
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?

Är det djurskötare du vill läsa till eller djursjukskötare?

Djurskötare finns nog på vilket naturbruksgymnasium som helst, djursjukskötare läser du till på SLU i Skara.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Petronilla
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 533
Senast: Linda_A
·
Gnägg Jag är jättesugen på att köpa egen häst igen efter långt uppehåll men har kommit igång bra med medryttarhäst och ridlektioner...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 647
Senast: Johannna1
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
811
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp