Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh vad sjutton! Jag har ju misstänkt thoora hela tiden.

Jag tror att thoora är den kvarvarande ulven, som slunkit undan alla misstankar eftersom hon är ny. Jag tror att hon fått hjälp under spelets gång, och jag tror inte att det var som cirkus tvilling. :p

Klara röstar på thoora
 
Haha va söt du är! :laugh: @Lilltess
Jodå både Mirtai och Q4 kämpade med att lura mig men se jag gick inte på det! :cool:
Och en som jag haft på min misstänktalista hela leken är thoora som fått röst av mig tidigare. Pga röststatistiken och hur hon möter oss andra när vi ifrågasätter henne. Och jag har teoriat 1000 gånger tidigare om detta

Puss thoora :p men nu tar vi den sista ulven. :cool:

Koppen röstar på thoora
 
Äh, vi kör väl på då! :p

Habina röstar på thoora

Har länge varit osäker på henne, känns som hon fått hjälp på vägen. Dessutom röstar klara på henne och jag tror att klara är god...
 
DL 6(?)
10.08 thoora röstar på Lilltess
10.23 Lilltess röstar på thoora
10.26 Klara röstar på thoora
10.30 Koppen röstar på thoora
10.35 Habina röstar på thoora
 
Med tanke på att vi har kvar spelets VIKTIGASTE roll och person kvar :cool: :p Så spelar det ingen roll hur ga röstar.
Eller varför röstar ingen på mig föresten??
 
thoora ändrar röst till Koppen

Eftersom hen har så magiskt fin avatar. Dessutom har hen varit skum ända från början med bland annat väldigt självsäker attityd inför att inte bli nattkäk. :cool:
 
DL 6(?)
10.08 thoora röstar på Lilltess
10.23 Lilltess röstar på thoora
10.26 Klara röstar på thoora
10.30 Koppen röstar på thoora
10.35 Habina röstar på thoora
12.27 thoora ändrar röst till Koppen
 
Hoppsan. Jaha, nu vill det ju till att med säkerhet veta vem den sista ulven är och eftersom det inte är jag är det nog dags att börja läsa om lite igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 828
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 670
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 222
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 417
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp