Bukefalos 28 år!

Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men va? Varför röstade thoora direkt efter att jag skrev att magikern kunde ta och rösta först? Äh hon är säkert ulven då!
 
Min gissning är att glömmerallt sover sött - hon brukar ha en dygnsrytm som är lite annorlunda

Den är så pass annorlunda att jag inte gått och lagt mig än..:crazy:

Glömmerallt röstar på thoora ehhh för att hon har verkat väldigt avaktande i sina röstningar plus att alla andra har något som talar till deras fördel. Även om Habinas och lilltess röststatistik nästan är lite för bra så tja äh thoora är nog skumast
 
Den är så pass annorlunda att jag inte gått och lagt mig än..:crazy:

Glömmerallt röstar på thoora ehhh för att hon har verkat väldigt avaktande i sina röstningar plus att alla andra har något som talar till deras fördel. Även om Habinas och lilltess röststatistik nästan är lite för bra så tja äh thoora är nog skumast

Feta rösten; )
 
images
 
Om thoora är god och hon nu inte var magikern borde hon protesterat när alla röstade på henne i morse. Annars hejjar hon på motståndarlaget ändå.

Edit - stavfel
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 598
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 463
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 050
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 161
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp