Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hänger på jag också, det är väl lika bra så man inte glömmer när man får dl-1-ångest!

bollen__ nominerar cirkus till borgmästare, för att jag tycker att cirkus är en duktig spelare, förhoppningsvis är hon god och då blir det väldigt bra för den goda sidan om cirkus är borgmästare, då cirkus är en bra lagspelare!
 
Cirkus den elake.. näääee Paddington blir bra för mig också.

fio röstar på Paddington som bm
 
Är det månde någon som vill ha en kompis från lyan som BM med tanke dessa tidiga nomineringar? Bollen__ är ju dessutom statistiskt sett garanterat ond.
 
Är det månde någon som vill ha en kompis från lyan som BM med tanke dessa tidiga nomineringar? Bollen__ är ju dessutom statistiskt sett garanterat ond.
Jag tycker att det statistiskt sett är min tur att vara god nu och oroar mig mer över de två nomineringarna på Paddi..
 
Jag tycker att det statistiskt sett är min tur att vara god nu och oroar mig mer över de två nomineringarna på Paddi..

Alltså bortsett från Paddington rösterna är det ju bara du som röstat och att du reagerar mer på andras röster än din egen. Ditt sätt att uttrycka dig på tycker jag mer som att du vill spridda mistankar(elller möjligtvis vända fokus från dig/cirkus). Speciellt inte då du inte skriver vad som skulle vara oroande i rösterna.


@fio

Jag tror du behöver ha en motivering till din röst. :)
 
Alltså bortsett från Paddington rösterna är det ju bara du som röstat och att du reagerar mer på andras röster än din egen. Ditt sätt att uttrycka dig på tycker jag mer som att du vill spridda mistankar(elller möjligtvis vända fokus från dig/cirkus). Speciellt inte då du inte skriver vad som skulle vara oroande i rösterna.


@fio

Jag tror du behöver ha en motivering till din röst. :)

Jag tycker att det var konstigt att fio så snabbt följde med med en röst på Paddington, med typ ingen teori. Hur ska jag uttrycka mig för att det inte ska verka som att jag vill sprida misstankar? Speciellt eftersom jag aldrig lyckats sprida misstankar om någon annan i tidigare lekar så funderar jag vad det är som får det att verka som så nu? :)
 
Är det månde någon som vill ha en kompis från lyan som BM med tanke dessa tidiga nomineringar? Bollen__ är ju dessutom statistiskt sett garanterat ond.

Är klart möjligt, dock skulle jag tro att de flesta ulvarna avaktar lite, någon/några goda röstar ju förmodligen "fel" och då kan ju ulvarna haka på och lägga någon extraröst där för att tippa över vågen.

Ska bli intressant att följa röstningen, den kan ge ett intressant underlag att analysera.
 
Jag tycker att det var konstigt att fio så snabbt följde med med en röst på Paddington, med typ ingen teori. Hur ska jag uttrycka mig för att det inte ska verka som att jag vill sprida misstankar? Speciellt eftersom jag aldrig lyckats sprida misstankar om någon annan i tidigare lekar så funderar jag vad det är som får det att verka som så nu? :)

Den lila biten är det jag reagerar på, framförallt ordet mer. Att de rösterna oroar dig mer än din egen borde liksom vara givet. Det är alltså inte att du oroar dig över rösterna på paddi som jag reagerar på. Utan att du vill jämföra med din egen röst det blir för mig märkligt. @Lobelia utryckte tveksamhet kring de tidiga rösterna och nämner dig specifikt jag får känslan att du liksom går lite lätt i försvarsläge. Vilket jag finner lite märkligt med tanke på att det Lobelia nämnde om dig var en typiskt "skämnt grej" om att du ofta varit ond och inte en riktig teori liksom. @Lobelia får rätta mig om jag har fel men jag fick inte uppfattningen att hon tyckte just du var extra skum, utan att det var ett skämntsamt tillägg på det hon reagerade på(tidiga röster).


(min lila markerig och fetning)
Jag tycker att det statistiskt sett är min tur att vara god nu och oroar mig mer över de två nomineringarna på Paddi..
 
Den lila biten är det jag reagerar på, framförallt ordet mer. Att de rösterna oroar dig mer än din egen borde liksom vara givet. Det är alltså inte att du oroar dig över rösterna på paddi som jag reagerar på. Utan att du vill jämföra med din egen röst det blir för mig märkligt. @Lobelia utryckte tveksamhet kring de tidiga rösterna och nämner dig specifikt jag får känslan att du liksom går lite lätt i försvarsläge. Vilket jag finner lite märkligt med tanke på att det Lobelia nämnde om dig var en typiskt "skämnt grej" om att du ofta varit ond och inte en riktig teori liksom. @Lobelia får rätta mig om jag har fel men jag fick inte uppfattningen att hon tyckte just du var extra skum, utan att det var ett skämntsamt tillägg på det hon reagerade på(tidiga röster).


(min lila markerig och fetning)

Aha, då förstår jag :) Jag tyckte att jag var lika skämtsam med min statistik bit men förstår hur du menar. Jag vet inte riktigt hur jag skulle ha formulerat mig istället, utan ordet mer bara? :)
Jag går säkert lätt i försvarsläge, har inte funderat över det så mycket mer än i min första lek då jag tyckte att det var riktigt obehagligt att bli ifrågasatt första gången. Tycker att det känns annorlunda nu motför då när man varit med om det några gånger. Märker nog inte själv att jag gör det :/
 
@bollen__ min förklaring blev lite rörig tror jag men om du sagt " jag tycker glömmerallt och fio känns skumma med sina täta röster på paddi" så hade jag inte inte reagerat lika dant utan det är jämförelsen som jag noterar.
 
Jag tycker för övrigt också att fios röst är lite skum så min misstänkta lista så här långt är bollen, fio, cirkus och Paddi.


(Ja jag är teori och leksugen så snälla sätt igång och bete er skumt så så jag slipper gripa halmstrån.:cool:)
 
Jag tycker för övrigt också att fios röst är lite skum så min misstänkta lista så här långt är bollen, fio, cirkus och Paddi.


(Ja jag är teori och leksugen så snälla sätt igång och bete er skumt så så jag slipper gripa halmstrån.:cool:)

Haha! :D
Då undrar jag varför du har Paddi på din misstänkta lista när du nominerat henne till BM?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 249
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 037
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 241
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp