och datum!Var är det någonstans?
Jag har varit sugen på att kolla flera år men inser det ungefär samtidigt som det hela pågår. Varenda år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och datum!Var är det någonstans?
Men fan vad långt bort dåHammarö 26-28/6![]()
Tyvärr tror jag inte det men equisport kommer sända.Bara sextio mil för mig, betudligt bättre än +90 som det var förra året. Det är SM-veckan samtidigt i Karlstad så kanske sänder svt speeden igen, vet @warg det?
Görbart avstånd men det blir lite för tajt att hinna med att kolla live. Jag jobbar fortfarande då (om det inte blir några drastiska förändringar i den planeringen) och åker och tittar på ett annat SM helgen efter.Hammarö 26-28/6![]()
Ja! Jag kan behöva en hästhållare extra och kan reda ut varenda detalj du undrar överJag tänkte åka o kolla på lördagen i Åsbo. Typ efter lunch (för det är hästloppis i Åstorp). Kan hålla häst åt någon om det krävs, kan dock inget mer för har aldrig varit på WE-tävling nångång.
Perfekt!Ja! Jag kan behöva en hästhållare extra och kan reda ut varenda detalj du undrar över![]()
Synd att jag är där på söndagen baraJag tänkte åka o kolla på lördagen i Åsbo. Typ efter lunch (för det är hästloppis i Åstorp). Kan hålla häst åt någon om det krävs, kan dock inget mer för har aldrig varit på WE-tävling nångång.
Du får ändra klass! (Om det nu heter såSynd att jag är där på söndagen bara![]()
Jag har så mycket dressyrtävlingar med laget utöver så jag tyckte det var jätteskönt med tvåmoment för en gångs skullDu får ändra klass! (Om det nu heter så)
Och jag var så glad för att det fanns tremoments på lördagen, tycker det varit alldeles för fåJag har så mycket dressyrtävlingar med laget utöver så jag tyckte det var jätteskönt med tvåmoment för en gångs skull![]()
Du kan göra vilket som.Insåg att jag mest ridit fållan i skritt och den gången jag red i galopp gjorde jag fel (med bakdelsvändning där med), såg sedan att det står "enkelt byte och liten volt tillbaka". Är det då i den ordningen som gäller eller kan man göra volt tillbaka först och sen enkelt byte?
Tyvärr har de lagt min klass först... så jag är nog klar före lunch.Jag tänkte åka o kolla på lördagen i Åsbo. Typ efter lunch (för det är hästloppis i Åstorp). Kan hålla häst åt någon om det krävs, kan dock inget mer för har aldrig varit på WE-tävling nångång.