Bukefalos 28 år!

Whitaker stalltäcke

BernT

Trådstartare
Tänkte ta och beställa ett Whitaker stalltäcke (det nya med flaggan) men blev så sjukt osäker på vilken storlek jag ska ta.
I Horsewares täcken har min häst 145 (i amigo, rhino och rambo) och i Shires chillcheeta combo eller vad de nu heter (de med helhals iaf) har hon 155 vilket är liite stort men 145 i de är för tight (hon har 155 i bucas med men 145 i Dyon haha). Så vilken storlek borde jag ta? Finns ingen affär nära mig som har det hemma för då vore det ju enkelt att bara byta om det inte passar men eftersom jag måste beställa blir det ju krångligare.
Har inget Whitakertäcke sen tidigare så vet ju inte om de är stora (som HW) eller små i storlek. Heeeeelp :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 497
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 460
Senast: Camigween
·
Utrustning Hur svårt kan det vara att hitta ett flugtäcke som sitter bra egentligen? Började med att prova samma modell som min förra häst alltid...
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: mooi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp