Wilisias tråd

Ge tebax min tråd din otäcka trådkapare...jag ska anmäla dig till moderatorn....eller näe vid närmare eftertanke så går ju inte det.:banghead: Nåja, jag vet nästan var din brevlåda bor så akta dig.....:mad:
Äh, du tar dig inte så långt norrut... :angel:

Men du får som sagt hålla den aktiv medan lille Åke :love: har sommarlov. :p
 
Jag får nog börja ta betalt för autografer!! ;)

Jag orkar knappt skriva om tävlingen i helgen. Men Grass var 5:a i alla fall. Duktig irländare. Ponnyhingsten missuppfattade ett hinder och fick med sig ett stopp. Annars var det helt ok med typ 54 i dressyren och ett ner i banhoppningen.

Anmälde precis Chefen och Sigrid till enstj under ft-veckan. Jag känner mig inte helt redo att lotsa runt henne där själv, men Chefen verkade vara glad, jag har ju bytt bort hennes hästar. Vi ska tydligen på dejt med @Novali01 på måndag. Hoppas hon har med sig min ponny då.
 
Jag får nog börja ta betalt för autografer!! ;)

Jag orkar knappt skriva om tävlingen i helgen. Men Grass var 5:a i alla fall. Duktig irländare. Ponnyhingsten missuppfattade ett hinder och fick med sig ett stopp. Annars var det helt ok med typ 54 i dressyren och ett ner i banhoppningen.

Anmälde precis Chefen och Sigrid till enstj under ft-veckan. Jag känner mig inte helt redo att lotsa runt henne där själv, men Chefen verkade vara glad, jag har ju bytt bort hennes hästar. Vi ska tydligen på dejt med @Novali01 på måndag. Hoppas hon har med sig min ponny då.
Man ska akta sig för vad man önskar, det kan slå in snabbare än vad man vill!:devil:
 
@Wilisia s Sigrid och Chef från Flyinge:

DSC_0479%202_zpspxreu0lj.jpg

DSC_0481%202_zpsxmwb40ky.jpg

DSC_0482%202_zpsgtb1pgqs.jpg

DSC_0484%202_zpszh1kw5gb.jpg
 
Tack @Gabby_Ossi
De skötte sig jättebra med felfri terräng! Ett par missar i dressyren men hon hann bara trimma henne ett par gånger innan och ett ner i banhoppningen. Vi hade en liten olycka dagen innan när vi skulle visa henne för en kund men hon såg super ut! Har aldrig någonsin varit så nervös tror jag. Fy fan va hjälplös man känner sig ;)
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: ameo
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
904
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
965
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Färgtråd III
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp