Word hjälp!

Okej kära buke ni måste hjälpa mig! :p

Om man har ett word dokument framför sig så trycker man på format. Sedan på bakrund. Och sedan på fyllningseffekter och sedan väljer man förvald. Sedan väljer man tex "tidig solnedgång".

När man trycker OK sedan blir det i ett sådant där stort format, hur får man det i vanligt format? Om man sedan trycker på förstoringsglaset så försvinner färgen och det blir bara vitt. Hur får man färgen att stanna kvar där :S?

Behöver hjälp med detta nu, hoppas någon förstår :angel:

Kan tillägga att jag har typ word 97 eller något liknande :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
39 208
Senast: Paddington
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 40 41 42
Svar
824
· Visningar
39 322
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 579
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 875
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka