Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Pga att min Instagram är sprängfylld med bilder på 1. Mitt barn, 2. Hästar, och framförallt 3. Mitt barn med olika hästar tänkte jag nu...
2
Svar
20
· Visningar
992
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Livet rullar på som vanligt. Dom första typ 2 minuterna när jag vaknar på morgonen känns verkligen allt som vanligt. En barnfot som...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Skrev för ett tag sen här i dagboken om min sambos deprimerande arbets/livssituation och känner att jag vill göra en uppdatering nu...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Igår var vi med på gruppträning igen i ridhuset. Eftersom vi har kommit igång litegrann nu och hindren var ganska låga i början kändes...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag bestämt mig för att starta en P&J med Lucky i vår. Såg att ridskolan har flera datum att välja mellan och klasser från 40 cm...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis". Så som många, kanske framför allt flickor, har. Vi lärde känna varandra på dagis och...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Bestämde mig redan i slutet av förra året för att aktivt börja jobba med mig själv. Gå till botten med gamla trauman och ägna mig åt...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Idag är en sån dag då jag saknar min vän. En av dom allra bästa.
Svar
13
· Visningar
538
  • Låst
Dagbok Min son pratar mycket om döden just nu. Han ska fylla fem i sommar och var på sin gammelfarmors begravning rätt nyligen. Efter detta...
Svar
5
· Visningar
711
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Jaha. Nu ska jag hoppa in som ställföreträdare för hästens ägare på hoppträningen ikväll. Kruxet? Jag har ännu inte fått bukt med min...
Svar
13
· Visningar
792
Senast: Magnum
·
  • Låst
Dagbok Inatt hade jag en dröm som inte var särskilt svårtydd. Jag drömde att E sa att han hade funderat på om han ville ha fler barn och kommit...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Ser min älskade sambo och livspartner tappa hoppet. Kan inte göra ett skit. Det är den värsta känslan, att vara helt maktlös. För det...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Jag har två gånger i mitt liv blivit sexuellt ofredad av män. En gång av en kvinna. Här kommer dessa "incidenter" i kronologisk ordning...
2
Svar
31
· Visningar
3 865
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Drabbade mig för någon vecka sedan. Tänkte på hur snabbt ett år går nu för tiden. Som en blinkning typ. Och det man minns är, det var...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Någonting har hänt. Eller egentligen håller på att hända kanske. Som ung var jag väldigt rastlös och ville ständigt bort från mig...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp