Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Igår var en sån himla bra dag. Jag kan inte riktigt förklara varför men vädret var fint, jag hann plugga en hel del körkortsteori på...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: miumiu
·
Dagbok Jag är en person med väldigt mycket ångest/nojor/tvångstankar kring saker. Och när jag skriver detta ber jag er som svarar att ha...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: MJLee
·
Dagbok Just idag längtar jag tokmycket efter vår lilla ponny. W frågade igår innan han skulle somna ”när kommer våran ponny egentligen?” Och...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: miumiu
·
Dagbok I år tog jag upp ett väldigt stort och jobbigt projekt för mig. Det har varit förknippat med mycket ångest och rädsla för att...
2
Svar
23
· Visningar
3 232
Senast: Kilauea
·
Dagbok Ord känns överflödiga.
Svar
0
· Visningar
526
Senast: miumiu
·
Dagbok Kan typ inte gå? Gör sviiiiinont om jag råkar vinkla benet fel. Jätte-halt. Tror det hände när jag skulle peta en golvplanka rätt med...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: miumiu
·
Dagbok Har idag bokat övernattning för mig och en av mina äldsta, och närmaste vänner på vad som såg ut som ett riktigt mysigt B&B i den för...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: miumiu
·
Dagbok Måste få skrika ut det nånstans känner jag. Jag har hittat en häst som jag vill köpa! Och som ägaren verkar vilja sälja till mig! Men...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: miumiu
·
Dagbok Nu har min älskade livspartner fått sina provresultat och värdena var ju såklart inte bättre den här gången heller. Läkaren som ringde...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: miumiu
·
Dagbok Kaos imorse. W skulle göra studiebesök på sin blivande skola och hantverkare sprang runt hemma. Plötsligt står E framför mig vit i...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: Rosett
·
Dagbok För på söndag ska vi åka och kolla ponnysar :banana: Vet redan nu att det är en som är lite extra intressant. Men hon är bara ett år än...
Svar
2
· Visningar
472
Senast: miumiu
·
Dagbok Är inte en person som normalt blir väldigt upprörd eller arg över saker i min vardag, men, nu har saker samlats på hög under en längre...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: MiaMia
·
Dagbok Kom till en insikt för ett tag sen som var, ja, lite befriande. Jag kände mig länge orimligt arg på "offentlig person", ungdomsidol...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: miumiu
·
Dagbok Var så nära i tiden som för ett halvår sen typ bombsäker på att jag inte ville ha fler barn, av främst praktiska skäl. Har funderat...
2
Svar
20
· Visningar
3 088
Senast: miumiu
·
Svar
2
· Visningar
539
Dagbok Jomensåattehh, nu har jag slarvat bort ett tredje bankkort inom loppet av säg, 2 månader. Vad är det då som händer? Jag har nämligen...
Svar
6
· Visningar
798
Dagbok ... Ja, var fasen ska man börja. Ni vet, när det bara känns rätt? Jag sålde min egen häst för drygt ett år sedan nu pga av olika...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: miumiu
·
Dagbok För ett tag sen kom min mamma hem till mig med några gamla dagböcker som jag hade när jag var tonåring. Mycket The Smiths-citat, lite...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Tajger
·
Dagbok Kollade upp en gammal bully på facebook nyss. Hon var den allra vidrigaste sortens människa, i full blomster under högstadiet. Slogs...
Svar
12
· Visningar
1 620
Senast: Amanda_F
·
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp