Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: miumiu
·
Dagbok Men inte fan har jag en tidsmaskin Går upp går ut borstar tänder hår åker spårvagn FLYR In i det som andra redan tänkt Fy fan vad skönt...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: miumiu
·
Tom
Dagbok En person väldigt nära mig försökte ta sitt liv igår. Nu är hen inlagd på psyk. Min hjärna kan liksom inte ta in detta. Jag känner mig...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: miumiu
·
Dagbok Ingen i staden jag bor kan ha missat att nationalskalden gjorde comeback på en av landets största arenor inte bara en utan två kvällar i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 506
Senast: julgrisen
·
Dagbok Är väl jag. Jag vet inte. Den jävla ångesten som äter upp mig. Och som dotter till en freudian har man ju ändå lärt sig att rota i...
Svar
0
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Dagbok Är inne i nån extremt nostalgisk vemodig livskris just nu. Saknar tiden då det roligaste jag visste var att gå på Svanen och bli...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: miumiu
·
Dagbok Vaknade inatt av att det tjöt i öronen och hjärtat rusade. Är så trött, rädd och ledsen. Funderar på om man kan få någon hjälp, men min...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: tott
·
Dagbok En hjärna som kontrollerar en kropp som fängslat en själ som försöker tygla en hjärna Människoblivandet i dess råaste form; för abstrakt...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: miumiu
·
Dagbok Lägger tråden här i dagboksformet då jag bara behöver stöttning, pepp och konstruktiva idéer just nu. Våran unghäst, Kaj, har precis...
2
Svar
31
· Visningar
3 681
Dagbok För att få sitta längst bak i klassrummet var man tvungen att ha uppnått en viss social status. Så har det kanske alltid varit...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: skiesabove
·
Dagbok ... Och fortsatte gjorde du. Som en vålnad smög du längs väggarna i många år och ansträngde dig för att liksom smälta in i tapeten. Och...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: enough
·
Dagbok Hälsade på Svea i helgen. Kan sakna henne något helt vansinnigt ibland. Svårt att förklara vad det är med henne, men nånting är det...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: miumiu
·
Dagbok Är vad jag blir när jag får hänga med dom här två :heart :heart
Svar
0
· Visningar
560
Senast: miumiu
·
Dagbok Ett tomt dokument. Känslan av att befinna sig i ett rum, på en plats, i en tid. Där parallella universum existerar inte enbart som ett...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: miumiu
·
Dagbok Imorse när jag väckte dig var du jättetrött men när du äntligen orkade slå upp ögonen synade du mig noga från topp till tå och utbrast...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: miumiu
·
Dagbok Galet hur mycket man kan älska en lurvig lite ponnyplutt så intensivt. Men det finns tydligen inga gränser. Vaknar varje dag och känner...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: miumiu
·
Dagbok Jahapp. Luften gick änna ur mig, trots att jag var ganska säker på att det skulle bli precis såhär. Men man måste ju tänka positivt...
Svar
13
· Visningar
999
Dagbok Jaaaahapp. Dan-före-dan. Nu gäller det, osv. Blir provocerad av alla som säger "det är klart du kommer klara det!" Förstår att det är...
2
Svar
23
· Visningar
2 010
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad är detta?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp