Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler \"fotofilmer\" vart är lättaste sättet att ladda upp dem? nu har pappa fått ordning på kamera och vi ska filma någon gång när jag rider...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Kan man ha en annan färg än den grå på rullisten? Hur gör man?? (har en hemsida som går i blått, vore fint med blå nyans på rullisten...
Svar
1
· Visningar
2 083
Senast: SweetMelody
·
M
IT & mobiler hur fan kan ja vara så klantig. råkade ta bort alla mejl på hotmailen. ca 200st de flesta var sånna som jag måste ha kvar ang mina...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: mizz_perfect
·
IT & mobiler på min skärm så poppar det upp som en grå ruta där det står att min dator skickar ut mail...och om man kollar så ska man "köpa" ett...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: martha
·
S
IT & mobiler Är också i inköpsfunderingar på digitalkamera, men har en liten annan syn på det hela. 'Grund-krav': Kameran ska vara liten och få...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Sony
·
A
IT & mobiler Har inbyggd cd-brännare i datorn men jag tror inte jag har någon programvara för att bränna. För visst behövs väl det? *blåst* :o :D Var...
Svar
4
· Visningar
1 823
Senast: aniara_lenson
·
B
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en Kodak CX6330( finns på www.netonnet.se ). Någon här som har denna? bra/dålig? Finns det någon sida där man...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler vill ha kritik på min nya hemmis! IdiotaZ klicka på ta en tjuvtitt (har inte hunnat gjort nån knapp)
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: simora88
·
E
IT & mobiler Råkade svara "ja" på frågan om jag ville spara lösenordet när jag loggade in på en sida. Det var ju INTE meningen! :crazy: Hur gör jag...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: eclipse
·
IT & mobiler Hundens hemsida är så gott som helt klar, men jag har ju stirrat mej blind på skiten, och vill gärna ha lite kommentarer hur man kan...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Zewz
·
B
IT & mobiler Att göra en hemsida? Jag har varit inne på passagen,angelfire, fortunecity, spray, geocites mm. Och fattar inget. Det ända jag vill är...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Kan nån bara säjja om dessa bilder funkar?: Bild 1 Bild 2
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Oxxx
·
B
IT & mobiler Jag har äntligen bestämt mig för att investera en digitalkamera så att jag kan ta fina kort på pållen bla. Men frågan är.. vad ska jag...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: moiran
·
Z
IT & mobiler Fick den här länken men lite videofilmer, men jag lyckas inte öppna dem. Är det någon annan som lyckas? Och är det någon som kan gissa...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Bedeviler
·
E
IT & mobiler som alltid finns kvar där trots att man klickar vidare till en annan del av sidan. Hur gör man en sådan i html? Hoppas ni förstår min...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Zaga
·
M
IT & mobiler Hur skriver man sånna? Finns det nån speciell kod...? Eller använder man vanliga bokstäverna? Det kan se lite konstigt ut ibland. malu
Svar
4
· Visningar
5 531
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Nu har jag lagt in en räknare på hemsidan jag också. Kan ni inte gå in och titta lite där så det slipper se så ynkligt lite ut? ;)...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: MaLu
·
M
IT & mobiler Jag gör hemsidan åt mitt företag och undrar hur i hela friden jag fixar dit en räknare utan att få med reklam.
Svar
9
· Visningar
1 508
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Jag vill göra om hemsidan en del och med det b.la. en ny snyggare meny. Jag vill fortfarande ha menyn så som jag har den nu (till...
2
Svar
20
· Visningar
2 772
Senast: Spider84
·
P
IT & mobiler Var hittar jag kazaa lite att ladda ner? Kan jag få en länk? :bow: *blinkar med ena ögat* :angel:
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp