Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur gör man? Har länge funderat på att göra saker för att sedan sälja. Min dröm hade varit att göra saker som, vykort, tavlor och andra...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: millan10
·
Äldre Jag njuter av att det äntligen är helg, är klar med både ärenden och stall så frågan är vad man nu ska hitta på? ska nog ta en kopp...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 520
Senast: millan10
·
Äldre Ja, finns det artister/band liknande Emil Jensen? Eller för ni som inte hört Emil Jensen; det jag söker är alltså politisk musik...
Svar
0
· Visningar
531
Äldre Jag vet att det finns trådar i ämnet, men trots att jag egentligen vill vara insatt, så är jag helt nollad. Jag har inte tid att sätta...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 395
Senast: labb
·
Äldre Den här årstiden börjar jag alltid drömma om nästa utlands semester.:) Jag har svårt att få tid att resa bort under vintern, men till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 523
Senast: mira2013
·
Äldre Åh, jag har varit väldigt aktiv på buke för många år sen! Jag hängde på chatten hela tiden och chattade med många medlemmar på buke. Jag...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: millus
·
Äldre Så har ytterligare en av barndomens idoler dött. :cry: Brasse kunde konsten att vara rolig utan att vara plump, lära ut utan pekpinnar...
Svar
16
· Visningar
1 251
Äldre Har precis fått en faktura som jag inte kan klura ut. Den stämmer hyfsat dåligt med offerten (såklart åt det dyrare hållet :meh:), och...
2
Svar
22
· Visningar
3 070
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag behöver argument för och emot om jag ska behålla den eller inte. Tänkte då att Bukefolket är bra att få input från :). Är här inne...
2
Svar
30
· Visningar
2 769
Senast: Helena
·
Svar
15
· Visningar
4 555
Senast: skiesabove
·
Äldre Hej! Jag är nyfiken på vad ni andra tycker? Hur länge är en kriminell person skyldig? Jag tänker på att Silvia valde bort en gala för...
2
Svar
32
· Visningar
3 446
Senast: Mammas
·
Äldre Det blir en hel timme med SD på 1:an ikväll :)
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 797
Senast: Gammeln
·
Äldre så kan man ta konstiga beslut. http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article19442517.ab Jägaren (som som tur var...
Svar
4
· Visningar
1 273
Senast: Snurrfian
·
Äldre En vän till mig har arrenderat ut mark till en bonde i ett par år. Bonden har brukat marken. Nu är ägarna till marken inte helt nöjd med...
2
Svar
21
· Visningar
2 946
Senast: KungTulle
·
Äldre En partiledare sätter sig i en kärra ute på brommafältet, för att flyga till visby och valtala, bla om att lägga ner brommafältet.....
2
Svar
29
· Visningar
1 942
Senast: virra
·
Äldre Det är något som har dykt upp i affären på sistone. Kan inte komma ihåg att det har funnits förr? Jag fattar verkligen inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 580
Senast: mamman
·
Äldre Gifter mig om två veckor och är sent ute. Det handlar såklart om morgongåvan. Det står helt still. Men min blivande make älskar att stå...
2
Svar
22
· Visningar
1 966
Senast: Halmbal
·
Äldre Återigen så angriper grupper våra demokratiska principer, och jag menar inte dem som i god ordning med plakat demonstrerade mot...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
10 170
Senast: No1
·
Äldre Jag ska få en större summa pengar av min mamma snart. Hon ger mig det i form av gåva. När hon skrivit på o fått det bevittnat måste hon...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: mag
·
Äldre Har googlat men inte hittat något svar... Någon som vet hur fönsterglas reagerar på brandrök, rökgaser och hög värme?
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: Trolla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp