Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi ska skriva testamente för sambos. Det finns både gemensamt barn och särkullsbarn. Barnen ska ombes avstå från sin arvslott tills båda...
2
Svar
39
· Visningar
2 658
Svar
0
· Visningar
216
Senast: blizz
·
Äldre Såna här. Vad är det för nåt? Vad står siffrorna för? Jag har googlat mig blå utan att hitta något vettigt, men tänker att HÄR måste...
Svar
16
· Visningar
15 186
Senast: aiquen
·
Äldre Som ovan nämnt behöver jag supertips för att få rent vår ugn. Jag bakade häromdagen och formen har tydligen blivit lite väl kommen till...
2
Svar
24
· Visningar
8 149
Senast: astronaut
·
Äldre Vad är välbefinnande för dig?
Svar
7
· Visningar
645
Senast: MM
·
Äldre En efterlysning av det mer udda slaget: någon som kan bistå mig med en död kråkfågel? Vi lider nämligen av upprepade kråkattacker på...
Svar
18
· Visningar
1 485
Senast: Sassy
·
Äldre Nu är jag irriterad till max. Finns det inte ringklockor på cyklar nu för tiden? Jag är förbannat trött på att cyklister på Mountinbikes...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 609
Senast: Lejonelle
·
Äldre ...någon som ska dit, 25-28 september? :)
Svar
15
· Visningar
823
Senast: Ceta
·
Äldre senaste nytt på vargfronten, regeringen föreslår en halvering av dagens bestånd. ¨-ett väl dokumenterat beslut. man hävdar att man...
26 27 28
Svar
540
· Visningar
25 362
Senast: Atle
·
Äldre Är det bara jag som har spyflugeinvasion? Har aldrig varit med om något liknande. Lagade kålpudding idag och köket blev som en bikupa...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: Angel
·
Äldre Jag brukar vid knäppa domar tänka att jag fått en vinklad bild, och att det säkert ligger något mer bakom. Så jag brukar inte haka på i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 666
Senast: Lobelia
·
Äldre Ska bli intressant att se om Åkesson o co landar på fötterna den här gången också
Svar
2
· Visningar
440
Äldre Tänkte baka två kladdkakor till min födelsedagsfest på lördag :) Funderade på att göra en vanlig och så en med en liten twist... vad...
2
Svar
32
· Visningar
3 277
Senast: pepp
·
Äldre Ja, vars hittar en det? Jag är trött på kläder som går sönder, tappar färg, blir noppriga osv efter jättekort användning. Samtidigt är...
Svar
4
· Visningar
3 626
Senast: landet
·
Äldre I kväll ska jag och några tjejer a fixa en liten enklare middag till ett halvstort tjejgäng (14 st). Tanken är att ha en kall buffé och...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 640
Senast: Monstermom
·
Äldre Länk till nyheten Detta hände alltså i Sjöbo och det är så att man vill kräkas. Det handlar alltså inte om en tiggare som stulit något...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 825
Senast: Elftor
·
Äldre Jag har tagit körkort!! Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D Hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 673
Senast: Mirre
·
Äldre Har i ett svagt ögonblick lovat att göra rönnbärsgelé. Googlade och hittade recept med och utan äpple...och en massa andra också. Vad...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: tott
·
Äldre Jag håller på att få nippran, google sokning får ju upp några, men hur vet man vilka som är bra???? Jag gissar också på att det finns...
2
Svar
26
· Visningar
3 343
Senast: Inglorion
·
Äldre Ska på bröllop den här månaden men vet inte vad jag ska ha på mig. Någon som har tips?
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp