Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om några veckor bär det av på en sista resa till solen för i år. Har bokat flyg till Split och tänkte börja med några dagar där för att...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: aemaria
·
Äldre Jag fick smaka så goda kakor häromdagen, och behöver nu hjälp att hitta ett recept på något liknande. Dom är gjorda som en enda stor...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: JosefineLi
·
Svar
0
· Visningar
189
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
289
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
196
Senast: blizz
·
Äldre Jag funderar på att ge mig ut på en fjällvandring, tanken är att vara bort en vecka, 5 dagar vandring och 1 dag dit och en dag hem. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 015
Senast: Sar
·
Äldre Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner...
Svar
11
· Visningar
759
Äldre Vad har ni för skor nu i höst? Tycker det är svårt med den här mellanperioden. Det regnar mycket, men det är för tidigt för att gå i...
2
Svar
21
· Visningar
3 564
Äldre Nu har jag en fråga som jag hoppas att bukeoraklet kan hjälpa mig med. Vi satt igår och funderade på modellnumret på en nokia som min...
Svar
8
· Visningar
6 459
Senast: MCP
·
Äldre Jag känner inte till området här riktigt ännu och sitter i Oxelösund och ugglar nuförtiden. Jag kan tänka mig att det inte finns någon...
Svar
16
· Visningar
1 116
Senast: Enya
·
Äldre Jag är så himla kass på vad som är bra och inte och vad som är lurendrejeri eller inte. :p Skulle så himla gärna vilja ha någon som...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Saigon
·
Äldre Japp, hur ofta dammsuger/torkar ni era väggar/tak? Putsar fönster? Dammar/dammsuger/torkar golv? Någon som törs erkänna sina "snuskiga"...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 589
Äldre Hoppar in från ungdom, känns som att man kan få fler svar här :-) Finns det någon som har köpt en bil direkt ifrån kronofogden? Nöjd...
Svar
2
· Visningar
656
Äldre Alltså vad är det som gör att en del människor måste ljuga om precis allt? Jag sitter här hemma idag efter fått information och är helt...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
14 894
Senast: Tousse
·
Äldre Har plockat 1kg i Mälardalen, trots att jag ratat de icke giftasvuxna. Rätt bra för att bara ha varit ute och rekat. Nu sitter jag på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 974
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag äger en lägenhet i ett hus med c:a 20 lägenheter, vi har en egen förening. Det finns ett 20-tal parkeringsplatser och 3-4...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Presto
·
Äldre Gick med i facket i juli och där ingick tydligen en hemförsäkring! Så idag fick jag ett brev från Folksam med försäkringsvilkor osv...
Svar
8
· Visningar
1 753
Senast: Hjartagna
·
Äldre Pappa har gift sig med en vietnamesisk kvinna men hon får inte bo här. Hon måste bo utom Sverige i ett år innan hon får komma hit och då...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 099
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp