Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Om man vill lägga in en länk till en hemsida till Gunnars länklista, hur gör man då?
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Sammet
·
V
IT & mobiler När jag tar kort med min nuvarande, en Sony Cybershot DCS P32 så blir bilderna helt suddiga och fula även om det bara är lite mulet ute...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: VildochVacker
·
B
IT & mobiler visst är det förbjudet att ta en bild och lägga ut den på internet utan den som blivit fotograferats tillstånd?
Svar
6
· Visningar
936
Senast: moiran
·
IT & mobiler går det bara att PMa och inte att emaila användarna på buke? har för mig att det gick att maila ett tag? nån som vet? -santa :cool:
Svar
1
· Visningar
784
Senast: AnetteJT
·
M
IT & mobiler Har ni några riktigt bra tips på sajter man kan nöjessurfa lite på? där man kan göra lite tester eller liknande... :bow:
Svar
8
· Visningar
975
Senast: potion
·
B
IT & mobiler Hemsidor om \"Ridtravare\"? Någon som vet? Gärna svenska men engelska går också bra. :bow:
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Santa
·
L
IT & mobiler Jag har en massa bilder men kan ju inte vissa dem! Var kan man lägga dom då? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: VildochVacker
·
M
IT & mobiler Jag undrar om jag köper en domän, ingår då webhotel? Kan någon förklara detta lite närmre för mig...?
Svar
4
· Visningar
965
Senast: alfa460
·
IT & mobiler Fler och fler saker på internet kostar pengar. Minns att det för några år sedan var fullt med sidor som erbjöd gratis sms...
Svar
15
· Visningar
1 375
Senast: pigleton
·
V
IT & mobiler Mitt Photoshop funkar inte! Startade det som vanligt, så kom det upp den där rutan "Updating Adobe Online". Högerklickade och stängde...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: VildochVacker
·
B
IT & mobiler När jag startar datorn får jag upp ett meddelande om att något är fel och därför måste den avslutas. Man har 60 sekunder på sig att...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: AnetteJT
·
H
IT & mobiler Hur skapar jag en koppling till en sql-databas? Jag har en sida med dessa foldrar admin en/interactive/forum/...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: horsedream
·
H
IT & mobiler Jag behöver er hjälp snabbt!! Jag håller på med ett uppsats arbete om It och samhället och skulle behöva er hjälp med detta. Vilket...
Svar
10
· Visningar
1 317
Senast: horsedream
·
IT & mobiler Är det någon här som har erfarenhet av loopia.se, resurser.net eller spray.se som webbhotell?
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Butros
·
IT & mobiler Kommer inom en snar framtid få ADSL och har nu hört att man ska ha brandvägg. Vart fixar man det? Just nu har jag F-secure men inte...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Kiddo
·
M
IT & mobiler Kan man "spela av" en musik-cd. Hur i så fall går man till väga. Jag har en äldre (3 år) dator med XP och en extern cd-brännare. Vid...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Bubben
·
S
IT & mobiler min pappa har en otroligt dålig förmåga att gå in och trycka på inställningar jag inte vill ha. det har flera gånger hänt super duma...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: ScissorHands
·
B
IT & mobiler Jag har beställt bredband (ADSL) via telia och i helgen gjorde jag ett försök att installera det hela men jag misslyckades. Min fråga är...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: matte_1978
·
P
IT & mobiler ja fattar inte hur man lägger in en bild i profilen liksom... alla bara säjer att ja ska titta efter gamla trådar som det står om sånt...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har det någon betydelse om man producerar webbsidor i Mac eller PC? HTML-koden torde rimligen se likadan ut och jag antar att det...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: imported_admin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp