Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Kan man inte spärra bilder på något sätt så att man inte kan kopiera dem? Så att det inte går att högerklicka menar jag. Angående en...
Svar
9
· Visningar
1 246
Senast: ScissorHands
·
B
IT & mobiler om man ska lägga upp musik på en sida, vad e html koden för de? å vart kan man hitta musiken? :confused:
Svar
1
· Visningar
846
Senast: imported_admin
·
IT & mobiler Någon som har ett färdigt script till en räknare till hemsidan? Och som kan tänka sig att dela med sig... ;) :p Vi har en egen...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: imported_admin
·
G
IT & mobiler ovanligt :p Men jag uppdaterade Kazaa för nån dag sen efter att det kom upp en ruta när jag startade kazaa om att man borde uppdatera...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Dasjenka
·
C
IT & mobiler Sitter just nu i felsäkert läge och gör viruskoll på Housecall. Hoppas att jag kan lägga in en tråd under tiden... Vet ju att många här...
Svar
18
· Visningar
2 077
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Jag behöver en kabel för att kunna ladda upp bilderna från telefonen till datorn men måste jag köpa originalet för 500kr?? Det är till...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: gern
·
IT & mobiler Hur gör man egentligen om man vill ha en sida där man kan öppna flera popupfönster?? Hur blir koden/koderna? Att fixa ett...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: VildochVacker
·
E
IT & mobiler Typ Hitta Nemo :love: :D Måste man ha bredband för att kunna ladda ner filmer o kolla på dem i datorn? Vet ni någon bra sida att ladda...
Svar
8
· Visningar
4 284
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Satt och försökte spela ett av mina gamla datorspel men upptäckte tyvärr rätt snart att det inte tycks fungera på den här datorn. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 434
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Tja! Hur fixar man en redirect från en se.domän till en sida som skall ligga hos Telia? Vill undvika den långa och krångliga...
Svar
3
· Visningar
1 242
D
IT & mobiler Jag har gjort en gästbok i PHP, allt funkar bra utom en sak och det är att när folk har skrivit i sin hemside adress så blir det ju en...
Svar
3
· Visningar
2 553
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler varför kan jag inte ladda ner den låten jag vill ha? det är helmysko för det blir bara samma låt (unchained melody) fast det inte alls...
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: Contezza
·
IT & mobiler Finns det någon här som är vän med Excel då det gäller att rita diagram? Jag behöver rita ett linjediagram (eller ett punkt diagram där...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler nu är jag bara såå rastlös.. någon som har tips på bra å roliga sidor!?
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: VildochVacker
·
S
IT & mobiler På både datorn och sambon! Han lyckas alltid få in en massa virus i datorn och när han ska sanera den kraschar den... Han är helt...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Sirisiri
·
IT & mobiler Jag undrar hur man gör för att ändra sitt användarnamn här på bukefalos. Jag hittar ingenstans där man kan göra det. /Helena
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: Heulwen
·
U
IT & mobiler ...och jag vill skicka e-vykort. Är det nån som vet något ställe där man kan hitta animerat vykort med musik och där man kan få...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: ulda
·
IT & mobiler Jag är barnsligt förtjust i att spela flipperspel på datorn :o, men börjar tröttna på det som finns med i Windows :crazy:. Har ett...
Svar
5
· Visningar
3 584
Senast: Elftor
·
D
IT & mobiler Jag är så trött på att använda Yahoo eller andra sådana där gratis (men ack så enkla) sidor att lägga upp foton på. Eftersom vi tar...
Svar
10
· Visningar
2 553
Senast: Dropdead
·
B
IT & mobiler Någon som skulle kunna hjälpa mig med lite koder och sådär? JAVA?
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp