Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

V
IT & mobiler Har funderat lite över denna. Kan det vara ett bra köp? Nån som har erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har en digitalkamera som jag tycker om att ta kort med. Hade inte råd att köpa mer än 2,0 pixlar och det är ju inte superkvalitet...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: moiran
·
IT & mobiler Ví har just fått en ny dator. Men jag vill ju ha kvar alla program som jag har i den här datorn. Går det att bränna in hela program (tex...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler med min CD-skiva från Extrafilm! När jag får upp bilderna på datorn så är de i regnbågens alla färger :mad: hur gör jag för att få dem...
Svar
16
· Visningar
1 288
Senast: mysko
·
IT & mobiler jag är inte så jätteduktig på datorer så jag skulle behöva lite hjälp. kan en mp3-spelare bara spela mp3-filer? nästan alla låtar som...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Är det någon som känner till en bra Java-skola på nätet (programspråket alltså, inte java-script)? Skulle bli jätteglad om jag hittade...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: sanwan
·
IT & mobiler ClipArt hästar. Snygga! Var hittar jag det? Min tidigare favorit "hesteclipart" finns ju inte mer. Hjälp! Jag hinner inte leta igenom...
Svar
2
· Visningar
2 995
Senast: spoff
·
P
IT & mobiler Har någon koll på om det går att bränna en film som man lyckats tanka hem från tex. Kazaa? Eller är man tvungen att se filmen på...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: pigleton
·
M
IT & mobiler Bränna filmer som går att se i DVD\'n!? Jag har laddat ner en film som är i mpeg2 format, går det att bränna den och sedan se den på...
Svar
4
· Visningar
1 368
Senast: pigleton
·
M
IT & mobiler Har ändrat utseende och jag behöver hjälp men vart man ska gå för att albumet ska bli tillgängligt för alla!! Snälla! :bow:
Svar
3
· Visningar
801
Senast: maiden
·
IT & mobiler När jag köpte dator för ca 3 år sen, köpte jag en Packard Bell, nått som jag ångrar bittert. Men nu har jag den iaf. Fick med ME, som...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: MissFideli
·
J
IT & mobiler Jag får inte igång skrivaren. Jag har satt i nya färgpatroner och det är papper i, men ändå påstår datorn att det är slut... Nån som har...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Millz
·
B
IT & mobiler Hej, har någon något tips på vart man kan göra en MYCKET enkel hemsida, typ som sidbyggaren på Spray(fungerar tyvärr inte nu)? M.v.H Myggan
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Madelene
·
Z
IT & mobiler Min dator är knäpp!!!! Den tar hundra år på sig numera fast jag har bredband och jag hör lixom hur datorn jobbar och jobbar men att bara...
Svar
13
· Visningar
1 393
Senast: Zippa
·
B
IT & mobiler Någon som vet hur man gör det. Alla bilder och typsnitt ska bli inkluderade. Jag jobbar i mac så jag är dålig på pc och så skulle jag få...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Sony
·
IT & mobiler Är det någon som har någon erfarenhet av det programmet? Är det LÄTTARE att använda än Photoshop eller är det bara en nedbantad version...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: gern
·
M
IT & mobiler Lyckades få fel adress att hamna direkt i borttaget. Någon vänlig själ som kan tala om för mig hur jag får den mailadressens mail till...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Låter det i min dator när jag går in på sidor som inte funkar, eller om jag klickar på länkar som itne funkar. BZZZZZ Jättehögt, varför...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: lianda
·
V
IT & mobiler Hur gör man?
Svar
5
· Visningar
946
Senast: VildochVacker
·
IT & mobiler Har införskaffat SWG och skulle börja spela det idag. Har formaterat om C för att vara säker på att jag inte har kvar den otäcka...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp