Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hejsan!! Jag har en enkel hemsida pa www.geocities.com/ramonarunds/personal_page.html Pa den hemsidan har jag min NYA anvandar-bild...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: VildochVacker
·
F
IT & mobiler då måste man ha en reggad version av Acrobat misstänker jag eller? Eller går det på något annat vis?
Svar
6
· Visningar
4 017
Senast: fia_mstd
·
L
IT & mobiler Hur får man tag i de programen? Har datagrundkurs och ligger lite efter så jag skulle behöva jobba lite hemma men jag har ingen av de...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Venus
·
C
IT & mobiler Har lite funderingar som någon datorkunnig Bukefalist kanske kan svara på? :) Har ju fått virus på datorn - den kraschade ihop totalt...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: Venus
·
IT & mobiler :banana: sitter med modem :D När det går trögt här på Buke så kopplar jag alltid upp ett spel t.ex Kungen och jag garanterar att man...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: mysko
·
D
IT & mobiler Gör hemsida till en förening som inte har råd att lägga ut dyra pengar på webbhotell därför skulle jag vilja ha tips från Er på bra...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: shattis
·
T
IT & mobiler Jag ska göra en sida med mina egna fotografier. Vill ha små bilder som man kan klicka på och då kommer det upp ett nytt litet fönster...
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Har fixat en hemsida åt stallet. Fast allt är inte klart, ska sätta in foton på de hästar som inte har (och byta på några), skriva in en...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: SweetMelody
·
M
IT & mobiler e de bara för mig de inte fuknar? fattar inte varför? misstänker att lilla pilen i tabellerna i "ljusfönstrena" ligger i botten. men de...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: _Ninni_
·
IT & mobiler användare på internet????
Svar
7
· Visningar
1 392
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler Min scanner vill inte funka.. (Canon Canoscan N670U) När man ska scanna in en bild och får upp det där "scanningsfönstret", så är...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Måste bara fråga en sak: Ni som har XP och externt vanligt modem, måste ni slå på modemet INNAN ni startar datorn?? Eller hittar XP...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Nafayette
·
X
IT & mobiler Mm. När man ska lägga in en bild så har en del bara en "link" TEX . där det kanske står: Här är JAG. Så klickar man på JAG då kommer man...
Svar
2
· Visningar
1 470
Senast: xBITCHYx
·
IT & mobiler eftersom du inte tar emot pm - nej, har inte fått nåt mail?
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Hur kan man enklast göra så att man ska kunna boka ridhuset på hemsidan? Man ska kunna välja dag, tid och om man vill ha ensamrätt lr...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler skriva i css mallen så all text blir i stora bokstäver?
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Varför fungerar inte bakgrunden på sidan? http://hem.passagen.se/spsnytt/frieserhingst/stam/s11.html Överallt annars på sidan fungerar...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Lorelie
·
I
IT & mobiler Ok, jag erkänner, kan INGET om datorer. Var i profilen lägger jag adressen till bilden som jag vill ska synas i mina inlägg. Hoppas ni...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Ingalillo
·
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida. Om man klickar på en länk så ska en bild poppa upp och fönstret ska vara lika stort som bilden. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Vet någon var på nätet man kan hitta en bra tvguide, där man kan se vad som kommer på tv, läsa om programmen osv. Aftonbladets tjänst...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Bedeviler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp