Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Jag får inte igång skrivaren. Jag har satt i nya färgpatroner och det är papper i, men ändå påstår datorn att det är slut... Nån som har...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Millz
·
B
IT & mobiler Hej, har någon något tips på vart man kan göra en MYCKET enkel hemsida, typ som sidbyggaren på Spray(fungerar tyvärr inte nu)? M.v.H Myggan
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Madelene
·
Z
IT & mobiler Min dator är knäpp!!!! Den tar hundra år på sig numera fast jag har bredband och jag hör lixom hur datorn jobbar och jobbar men att bara...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: Zippa
·
B
IT & mobiler Någon som vet hur man gör det. Alla bilder och typsnitt ska bli inkluderade. Jag jobbar i mac så jag är dålig på pc och så skulle jag få...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Sony
·
IT & mobiler Är det någon som har någon erfarenhet av det programmet? Är det LÄTTARE att använda än Photoshop eller är det bara en nedbantad version...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: gern
·
M
IT & mobiler Lyckades få fel adress att hamna direkt i borttaget. Någon vänlig själ som kan tala om för mig hur jag får den mailadressens mail till...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Låter det i min dator när jag går in på sidor som inte funkar, eller om jag klickar på länkar som itne funkar. BZZZZZ Jättehögt, varför...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: lianda
·
V
IT & mobiler Hur gör man?
Svar
5
· Visningar
951
Senast: VildochVacker
·
IT & mobiler Har införskaffat SWG och skulle börja spela det idag. Har formaterat om C för att vara säker på att jag inte har kvar den otäcka...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: Ragatan
·
V
IT & mobiler Vad betyder det och hur gör man så att CD-ROM ska vara första boot-alternativet?
Svar
1
· Visningar
857
Senast: VildochVacker
·
M
IT & mobiler Kan någon ge tips på hemsidor som är gjorda i Frontpage? Tänkte göra en där men först vill jag se hur det kan se ut :D
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Throlla
·
B
IT & mobiler Hej! Snälla alla som läser detta; har ni något tips på vart man kan göra en enkel, gratis men ändå relativt snygg och fungerande...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Dolores_88
·
F
IT & mobiler snälla, kan någon hjälpa mig..? Jag vill bränna The sims (lr rättare sagt, först få hem det till datorn) men jag har ingen aning om hur...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: bengall
·
H
IT & mobiler Är det någon som vet hur 17 man fixar identiter (som det heter i gamla hederliga outlook) i det nya programmet? På engelska.. :crazy:
Svar
2
· Visningar
791
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
IT & mobiler Jag tittar på webbhotell och ska man köpa sig plats på ett sådant får man välja vilken plattform man ska ha. Vad är den stora...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: spoff
·
V
IT & mobiler Kan nån fixa adress dit man kan ladda ner? Direktadress alltså. http://www.kazaalite.tk vill inte funka :smirk:
Svar
2
· Visningar
831
Senast: VildochVacker
·
S
IT & mobiler Min nya mobil har inte den gamla hederliga ringsignalen "ringring" :mad: Alla andra signaler i telefonen är jättetöntiga och jag vill...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: AnetteJT
·
H
IT & mobiler Ris och ros vill jag ha om denna lilla kamera :) Funderar på att göra ett litet inköp så vill veta om den är bra och vill ävn ha ris...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: pialotta
·
T
IT & mobiler http://www.geocities.com/crazzy_ullis/18.jpg :mad:
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler Skulle behöva lite hjälp. Mitt ps är paj, och jag behöver en röd nyans till en lite julig grej. Det ska vara en röd som är behaglig för...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Filippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp