Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag har kommit till ett vägskäl och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jobbar inom vården på ett stödboende, men gick i väggen av olika...
Skola & Jobb
Hur ska man göra i följande situation:
Din lärare ger dig vattenprover från 3 olika sjöar och alla visar på att de är sura. Din uppgift...
Skola & Jobb
Vet att det har funnits liknande trådar tidigare, och eftersom jag själv är fullt uppe i att planera mig framtid så blev jag nyfiken på...
Skola & Jobb
Jag läser på 50% samtidigt som jag arbetar vid sidan av. Mitt fribelopp kommer vara på runt 116000 kronor denna terminen. Men jag undrar...
Skola & Jobb
Efter år av dåligt mående har jag bestämt att ta tag i min examen inom MKV. Jag har dock insett att medieproduktion inte är det jag vill...
Skola & Jobb
Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att...