Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag har fast arbetstid 8-16:30, men vi har instämpling så är det mycket att göra kommer jag tidigare, ibland stannar jag kvar längre för...
Skola & Jobb
Jag har satt mig i en knepig situation jobbmässigt. Jag har jobbat en hel del på ett ställe, vi kan kalla det A, de senaste åren och är...
Skola & Jobb
Sitter arla morgonstund med bokföringen från förra året (hög tid nu...)
I juni 2012 köpte jag en dator+skrivare, vilket är bokat som en...
Skola & Jobb
Till hösten börjar jag andra året på ett ridgymnasium. När utbildningen är klar är jag utbildad hästskötare. Jag håller på och funderar...
Skola & Jobb
Jag har fått för mig att det skulle kunna vara ett jobb för mig. Men jag vet egentligen inte. Webbredaktör/journalist som just nu vikar...
Skola & Jobb
Jag har sänkt min tjänst från 40% till 33.8%. Nu när jag fick min första lön med nya procenten så står det att jag har 20 semesterdagar...