Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
För att göra en lång historia kort så trivs jag inte särskilt bra med mina arbetsuppgifter samt att jag har lite vacklande psykisk hälsa...
Skola & Jobb
Jag har insett att programmet jag sökt till hösten inte alls är det jag vill göra i livet. Utbildningen känns rolig och intressant, men...
Skola & Jobb
Tar studenten om en månad nu, och vi i klassen måste alltså enas om en låt att springa ut till. Personligen vill jag ha Håkan Hellströms...
Skola & Jobb
Jag ska börja plugga till hösten och behöver läsa upp några ämnen på gymnasienivå innan jag ansöker till högskola. På CSN:s hemsida står...
Skola & Jobb
Okej, nu jobbar jag på en arbetsplats där vi då har stämpelklocka. Denna sitter precis vid dörren när man går ut från byggnaden. När vi...
Trädgård & Växter Jag fick svar från den holländska firman och de erbjöd sig att återbetala de saknade växterna och ytterligare ungefär det dubbla värdet...
Kropp & Själ Seth & Sally ska släppa en jubileumsbox. Jag funderar på att försöka beställa den, men jag känner inte till varorna i den. Är det någon...